2015. június 27., szombat

Furi eredmények

 
Ciklus 14. napján, furi görbével, furi eredmények. Balcsin nem méretem, mert nem volt kedvem 6-kor felkelni. Vagyis megmérhettem volna, de nem volt erőm a számhoz emelni a hőmérőt :D

Szóval a hőgörbe:
 



Az, hogy lesett a hőm, és nem ment fel, az semmit nem mond. Általában kell 1 hét, mire rájövök, hogy pé volt. Meg különben sem volt pé, mert a progim rém alacsony. Jó lenne megnézni mondjuk a hétfői állapotokat, csak nincs már beutalóm, fizetni meg nincs kedvem. 
 
Eredmények (14. napon):
Progeszteron: 0,894 nmol/L  (follikoláris: 1-3,8, luteális: 2,3-56-6)
Ösztrogén: 786 pmol/L         (follikuláris: 0-308,4, középidő: 125-1468)
THS: <0,004 mIU/l              (0,4 - 4)
Szabad T4: 18,3 pmol/L       (11,5 - 22,7)
Szabad T3: 6,77 pmol/L       (2,3 - 6,45)
 
Azért mentem el, mert jövő héten csütörtökön megyek az endó dokihoz. Igazából csak beutalóért, receptért, de ha már ott vagyok, és volt itthon vv-re beutalóm, akkor már nem menjek üres kézzel. 
 
Ami főként aggaszt, az a progeszteron és ösztrogén. Most ösztrogéndominanciám lett? Persze pár nap múlva okosabb leszek, ha érzékelek valami pé szerűt, de most csak azt látom (az utóbbi 1 év leleteit nézve), hogy a progimnak picit magasabbnak kellene lennie, ha készülődik a pé. Márpedig az ösztrogén szintet nézve, úgy tűnik. Remélem a doki ad majd beutalót vv-re, amit el tudok intézni júliusban. Akartunk menni Augusztusban lombikra...lehet, hogy tolódik.




 

7 megjegyzés:

hbab írta...

A Tsh'd nagyon alacsony,ami túlműködest jelez.lombik elott ezt tedd rendbe!

Rita írta...

Gyógyszert szedek, azért ilyen alacsony. endo doki felügyel ;)

Lovely79 írta...

Nekem terhesség alatt lett ilyen alacsony a tsh értékem, gyógyszert kaptam rá. Ilyen alacsonyan kell tartani Nálad?

Rita írta...

Igazából nem tudom. Doki tulajdonképpen csak a t4-et, t3-at nézi, azok meg most ugyan picit magasak, de alapjában jók. A tsh önmagában nem értékelhető, szerinte nem jelent semmit, hogy ennyi az érték. Most 125 Letroxot szedek, de lehet, hogy csökkentünk picit csütörtökön.

Vercingetorix írta...

Szia!Miért kene peteeres elott magasabb progidnak lenni??? A progeszteront a sargatest termeli ( amid jo eséllyel nincs a 14. Napodon, kivéve, ha extra korán volt peteeresed) ha több lenne a progeszteronod félidőben, létre se jönne a peteeres... Es tok normalis a magasabb ösztrogén peteeres elott. Be is jelölted, mi az ovulacio környéken a határérték. Boven nem lelpted at. Az ösztrogén dominanciát majd het nappal Pé. utan fogod látni, ha van... Sok sikert! A zugolvasod. Ui: szerintem is eleg lenne err 100 letrox.... Kiváncsi vagyok, mit mond a dokid...

Rita írta...

Köszönöm Verci :)
Én is végülis arra jutottam, hogy talán ma/holnap valamikor lesz vagy volt pé. Valószínű már a progi is kúszik fel szépen.

Heniiii írta...

Hátha nem is kell azon a lombikon tolni :)