2015. július 11., szombat

Éjszakai ügyelet, azaz hogyan kerülhetnék be a TLC egyik műsorába


Tegnap megjött....gondoltam kipróbálom ezt az intim tölcsért....ügyelet lett a vége :D 

Nem igazán értem, hogy hogyan lehet vagy kell használni ezt az izét, de valószínű már nem is fogom megtudni, mert nem lesz merszem még egyszer kipróbálni. A sztori úgy kezdődött, hogy este feltettem, szerintem úgy, ahogy kell. Még kényelmetlen is volt egy picit, mert ugye az a pöcök a végén kilógott. Aztán úgy 2 óra múlva mégis úgy döntöttem, hogy kiszedem....


A kis pöckökkel, ami gondolom azért van ott, hogy azzal húzzuk ki, hát azzal meg se moccant (pedig igazán próbáltam ellazulni), sőt, meg se tudtam fogni. Pár perc után kezdtem bepánikolni, majd még kb. 5 percig próbálkoztam, mindenféle pózban, de talán inkább csak beljebb nyomtam. Este 10 volt, amikor gyorsan felöltöztem, és elindultam a kórházba az ügyeltre. Úgy éreztem magam, mint egy idióta, azokban a sorozatokban a TLC-n. Mivel az ügyeletes nőgyógyász éppen szülésen volt, 1,5 óra várakozás után egy nővérke szedte ki egy nőgyógyászati fogóval. Viszonylag nehezen jött ki, elég kellemetlen volt, komolyan attól féltem, hogy a méhszájam is jön vele :D Azután megvizsgált a doki is, szerencsére nem sértettem fel ott semmit.

Éjjel fél 1-re értem haza....

Másnak biztos bejön, nekem valószínű túl nagy volt ez a méret. Két méret létezik azt hiszem. A "S"-es, a még nem szült, és/vagy 30 év alattiak, és egy "M"-es (vagy "L"-es?) a szült és/vagy 30 év felettieknek. Én a 36 évemmel a nagyobbik kategóriába esem ugyan, de ha ezt valaki csak úgy kézzel kihúzza belőlem, az előtt megemelem a kalapom. 

Azon gondolkodtam, hogy mi vagyok én, egy tini szűzlány, hogy alig tudtuk kicincálni? Mondjuk pont ezért nem szeretem a tamponokat sem. Ja, és ebben a kórházban tuti én voltam az első, akiből ezt az eszközt vették ki, mert se a doki se a nővérke még csak nem is hallottak ilyenről. Mondták, hogy máskor inkább nem próbálkozzak alternatív megoldásokkal. :D



11 megjegyzés:

andi565 írta...

Oh, hát ez borzalmas!!! Sajnálom! Még jó, h nem esett nagyobb bajod! Biztos, h nem fogom kipróbálni!

Rita írta...

Inkább csak ciki volt :D Főleg, amikor odaléptem a sürgősségin a pulthoz, hogy bejelentkezzek. Az első kérdés persze, hogy mi a bajom. Őőő, fennragadt egy intim tölcsér a hüvelyemben. Tessék? FENRAGADT EGY INTIM TÖ...

Lovely79 írta...

Ne haragudj, de :-D

Csigusz írta...

Vazzze, hatez a sztorid!!! Na erre nem szamitottam. Woow anyam, de szuk vagy LOL. Termeszetesen ez a kisebb meret. Hat sajnalom... Arrok errol ennyit. Mondjuk en rogton ejjelre amugy sem mertem volna feltenni, de itt nem is ez volt a leneyg. Na es ugye nekem is ez olt a gondom, hogy azt a pockot en ereztem ha leultem, hat bakker. Pedig meg egy doki se mondta hogy rovid lenne a huvelyem...

Rita írta...

A kiseeeebb? Anyám :D

meselulu írta...

Uhhh, ahh, hát ez... bakker! :-) SOHA nem fogok ilyet használni, ez már bizti. ;-)

Heniiii írta...

Jesszum pepi, te lány, min mentél keresztül! Szerencsére csak kellemetlen volt, és nem okozott extra problémát :)

Pinkman írta...

Juj, Rita, ez nagyon durva. Amúgy bevallom, engem is megmosolyogtatott a storyd, légyszi ne haragudj, csak ahogy leírtad, és elképzeltem a szitut:) De tudom, hogy akkor egyáltalán nem lehetett vicces...Amúgy én is ki akartam próbálni, de tuti hogy nem fogom most már. Éljen a betét!!:D

Rita írta...

Dehogy haragszom....vicces is volt :) én is csomót röhögtem magamon :D

mrsg írta...

Jesszus Ritus ez elég horrorisztikus basztikuli, hát tuti én is röhögtem volna magamon de be is tojtam volna. Hát akkor szerintem maradjunk annyiban hogy a betét egy jó találmány ;)

FElla írta...

Jaj hihetetlen, tényleg TV-be illő. Elsüllyedtem volna szégyenemben, ugyanakkor tényleg vicces. Jó hogy nem sérültél meg.