2015. június 1., hétfő

Pont jókor



Olyan mintha nem csak az agyam, a testem is tiltakozna. Az van, hogy pár hete észrevettem, hogy puffadok. Szinte egész nap, és eléggé várom már hogy munka után hazaérjek, hogy végre vízszintesbe helyezzem magam, vagy egyszerűen csak jó órákig a wc-n ülni. Ami a furi, hogy mindezt nem cukros, lisztes, tejes kaják elfogyasztás után érzem. Nem-nem, még véletleül sem. Egész nap paleot eszem. Max. este bűnözök (egy picit, mert az étcsokis manulának nem bírok ellenálni), illetve hétvégente (akkor viszont nagyon). Hétvégente azonban az égegyadta világon semmi bajom. Pedig bevallom elég sokszor van repertoáron a tészta (igazi olasz...nyámmm), hamurger, pizza és hááát...fánkot is eszem néha (most nagy divat lett, mit lehet tenni?).
 
Azt hiszem most telt be a pohár (végérvényesen). Unom már az egyenízt, unom már a főzést is. Ezért persze rendelek egy hónapja (paleot), de azt is unom már.
 
Pont jókor lázadozunk (én és a testem), így lombik előtt eléggé ideális.
 
 
 

2 megjegyzés:

kretty írta...

Én a paleo futártól rendelek ebédet, és nasit, és imádom, pedig én gyűlöltem a paleo egyenízt és most meg tök lelkendezve várom mindig az ebédet.

Rita írta...

DE JÓÓÓÓ, köszi :) tőlük még nem rendeltem. A Teletál megújult nemrég, azóta egész finom, de már unom ezt is. De megpróbálkozom jövő héttől velük :)