2015. június 10., szerda

5 kilós terv



ÖT teljes kilót kellene leadnom. Szinte egyik pillanatról a másikra jött fel ennyi, és annak ellenére, hogy jó pár hete odafigyelek, meg sem mozdul lefelé. Sőt. Amikor elkezdtem rendszeresen edzésre járni, rögtön (komolyan, kb. az első edzés után) feljött 2, a ciklus 2. felében meg még feljebb megy. Nos, a megoldás egyszerű lenne. Ne sportoljak és ne mestruáljak, így rögtön megszabadulnék mondjuk 3 kilótól, és akkor már csak 2-t kellene ledolgozni.
 
Most komolyan, csak úgy lehetek vékony, ha semmi (finomat) nem eszem??? Miért van az, hogy pl. apukám 30 éve ugyan annyi kiló? Jó, ő férfi, de akkor is. Azért az tuti nem normális, hogy nem ehetek semmit, mert rögtök rajtam marad. Julius 2-án endo doki...majd jól elpanaszkodom ezt neki.
 
 
 

9 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!
Ne haragudj, hogy ilyennel zavarlak, de én pénteken megyek először endo dokihoz. Fogalmam sincs mit fog csinálni. Tudnál ebben segíteni? Az eddigi laboreredményeimet vigyem, vagy minden orvosi papíromat?
Mi most kezdtük az inszeminációt.
Köszönöm: Kitti

Rita írta...

Szia Kitti :)
Igen, minden eddigi leletedet vidd magaddal, ha lehet kronológiai sorrendben, hogy lássa, hogy hogyan alakultak az értékek. Én még egy összefoglaló táblázatot is csináltam. Orvosi papírokat, uh eredményeket, mindent, ami segítség lehet.

Unknown írta...

Köszönöm!

Pinkman írta...

Te, Rita! Ezt szóról szóra én is irhattam volna! :) pont 5 kg, nem tudom, hogy került fel a megnovelt sport ellenére, és mielőtt megjon még durvább a helyzet. Én a ciklus 2. felében meg sem merem mérni magam. Csak szornyulkodve lesem a 4 hónapos terhesnek kinezo hasamat. Elegem van! A fene egye meg :)

Rita írta...

Nincs mit Kitti :)

Ne is mond Pinkman. Mondjuk nekem nem a hasamon van, hanem a combjaimon, karjaimon, de szörnyűűűű. Én tegnap este rámerészkedtem a mérlegre (azt hittem 60 kiló lettem, és gondoltam kicsit sokkolom magam). 60 ugyan még nem vagyok, de 57,5 igen :O. Pont 5 kiló mínusz kellene.

FElla írta...

Azért ingadozások mindig vannak. Nem lehet vizesedés? Mi vettünk most egy olyan mérleget ami - gőzöm sincs hogyan - a testzsír, izom és víz %-ot is méri és nekem (annak ellenére hogy 12 kg-t fogytam szülés után, pedig csak 8-at híztam) nagyon magas a testemben a víz aránya. Érzem is, feszülnek a lábszáraim, lábfejeim. De a meleg párás idővel (meg a kevés alvással) hozom összefüggésbe.
Plusz a múltkor írtad hogy puffadsz.
Szerintem nem az a gond hogy mit eszel, csak lehet hogy mit mikor és mivel együtt kellene kicsit kísérletezned. Valahol a "korral" is járhat hogy változik az anyagcsere ritmusa és emiatt kell figyelni, kísérletezni.
De persze az endo dokinak is lesz ehhez pár szava. Kiváncsi vagyok mit mond.

Rita írta...

Víz is van rajtam, az tuti. Látom én is a végtagjaimon. Közben kiderült, a puffadás egyértelműen a Teletálos kajától volt. A héten már nem rendeltem, és semmi bajom. Valamilyen összetevőt nem bírok. A tojáslére tippelek, pedig minden nap eszem tojást.
És sajnos az is igaz, hogy a korral sok minden jár :/ már nincs olyan, hogy kettőt guggolok, és formás a combom :D

Névtelen írta...

Hasonló cipellőben járok, éppen 5 kg jött fel az elmúlt fél évben, bár nem vittem túlzásba a sportot, heti kétszer húsz perc futás és jónapot. Ráadásul nem is vettem észre magamon, csak amikor elővettem a nyári ruhakollekciót, észleltem, hogy a tavaly még kényelmesen hordott darabokat kissé nehéz magamra passzírozni. Most azzal kísérletezem, hogy reggelenként 40 perc tornával kezdek otthon, saját kútfőből összeállított nyújtó és erősítő gyakorlatokkal, és egyelőre -1 kg az egyenleg.

Rita írta...

Én is abban bízom, hogy ha lassan is, de beindul a fogyás. Valahogy ez nálam mindig egyik napról a másikra megy...talán egyik nap úgy kelek majd fel, hogy jééé lefogytam :)