2015. március 2., hétfő

Lenne már...

 
 
Hú, de rossz volt ez a hétvége. Azt hiszem most sokalltam be. Fáradt vagyok és nyűgös. Pedig most döntöttem el, hogy holnaptól megint megyek a beszélgetős angolra is, ami azt jelenti, hogy megint este 9-re érek haza minden nap. E L E G E M vaaaaaaaaaaaaan. Jó, tudom, más eleve így dolgozik. Évekig dolgoztam én is késő estig, de az más. Most én ezt nem akarom. Nincs erőm. Kész. Eddig bírtam.
 
Reggel mértem hőt. Nem volt pé, azt már biztos. Viszont így akkor ciszta lehet. Ami elég gáz, 8 éve volt egyszer és utoljára. Szóval most szigorú diéta van (Nem tudom, hogy fogom bírni. Reggeliztem 8-kor, de már éhes vagyok.), és torna. Próbálok minden nap valamit mozogni. Jövő  héttől meg újra eljárok speedfitness-re, ha lesz megfelelő időpont. Ha március 21-ig nem jön meg, hívom a dokit, hogy nézzen rám. Mondjuk, ha megjön is hívom, megkérdezem tőle, hogy a következő ciklussal, mehet-e a műtét. Nehogy itt kiderüljön, hogy az április nem is jó neki.
 
A munka jó, szeretem. Két hét, és lejár a próbaidőm is. :) Csak indulna már be a tavasz és lenne már május.
 




 

Nincsenek megjegyzések: