2015. március 13., péntek

Az elkövetkező 2-3 heti bakancslista

 
 
1. Elmenni CT-s mammográfiára. 35 éves múltam, rengeteg hormont nyomtam az elmúlt majdnem
    5 év lombikozás alatt. A MeDoc Egészségközpontba fogok bejelentkezni.
   (és már meg is tettem: 2015.03.17. 12:10)
 
2. Csináltatni személyre szabott talpbetétet. Amióta irodában dolgozom, az egyik lábujjamon lett
    egy tyúkszem. Tiszta öregasszony lettem. Meg mintha kalapács ujjam is lenne, ami ellen
    nem lehet tenni semmit, max. talpbetéttel lassítani a folyamatot. Fasza...
 
3. Elkezdeni végre biciklivel járni munkahelyre, hétfőnként egy munkatárssal eljárni Péntek Enikő
    óráira, egy másikkal pedig egy héten egyszer a Life1-be edzeni.
 
 
Most ennyi, ha ezek meg vannak, jöhet a többi :)
 
 
 
 
 

3 megjegyzés:

FElla írta...

Rita hol fogsz talpbetétet csináltatni? Nekem 20 éve van, de csak az ún. kemény betét a jó, ami a 90-es években még fémből most meg már műanyagból van viszont alig tudom hordani mert kizárólag 2 számmal nagyobb és nagyon széles cipőbe (konkrétan bakancs) fér csak bele, így ritkán hordom pedig nálam már súlyos a helyzet, visszereim is ezért lettek olyan csúnyák a terhesség alatt.
Olyan betétet ami csinos, saját méretű, pláne magassarkúban vagy papucsban hordható az állítólag (ortopéd szerint) semmit nem ér.

Heniiii írta...

Medoc: jók benne! Life1: szuper hely :)

Rita írta...

Fella, először a kerületünkben lévő Szent Kristóf Szakrendelőbe megyek, ott van elvileg egy üzlet, ahol van számítógépes talp diagnosztika és betét készítés. Ha ott még sincs, megyek tovább. De bazi drága lesz ez is. :(