2015. március 4., szerda

Hogyis van ez?



Azt mondja meg nekem valaki, hogy az mitől van, hogy a progim az egekben a hőm meg meg sem moccan? Szinte úgy állok most is, mint a 30 napos ciklusban. Csak a cervix jelez, hogy volt valami. Itt van pl. a 30 naposom (vagy 29):
 
 
A cervix egyértelmű volt és sok. Mellem is elkezdett fájni. A hőm viszont nem ment fel, csak a 7. napon. Mivel volt mellfájdalom, a 22. ciklus napon, ahol még mindig csak 36,7 volt hőm, elmentem vérvételre, mert kíváncsi voltam nagyon, hogy akkor most mi van. Meglepetésemre a progim 40,1 volt. Szóval volt pé egyértelműen. De akkor miért ilyen későn megy fel a hőm?
 
A mostani ciklusom így alakul:
 

  
Mégis csak lehetett pé, mégpedig a 36. napon. Eggwhite legalábbis akkor volt. A melleimet meg tegnaptól érzem. A hőm tegnapra ment fel...na, de megint csak a 8. napon?! Vérvételre most nincs kedvem elmenni.

Az elmúlt kb. 6 hónap vérvételei alapján egyértelműen megállapítható, hogy peteérésem van. Viszont amikor a hőm nagyon felmegy, a progim már inkább lefelé alakul. Hm....
 
 
 
 
 
 

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

És sikerül mindig azonos időben mérni a hődet? Nekem sose (felébredek hajnalban, vagy csak később kelek) épp ezért az én görbém is mindig furcsaságokat mutat....

Rita írta...

Mindig reggel 6-kor mérem. Ha nem úgy jön ki a lépés (pl. hétvégente), akkor vagy nem mérem, vagy nem számítom bele az átlaghőbe. És a 37-es hő emelkedés mindig egyértelmű, csak azt nem értem, hogy amikor a csúcson van a progim, akkor miért nem megy fel. Lehetne írni belőlem egy eset tanulmányt asszem :)

Névtelen írta...

http://www.pocaklako.hu/ha-nem-jon-a-baba/hogorbe/

Itt szerepel egy olyan mondat, hogy enm mindenkinél okoz testhőmérséklet emelkedést a progiszint növekedés....

Csigusz írta...

Gozom nincs, de azt mondanam, hogy azert a verveteli eredmeny talan mervadobb, mint a homerozes, ugyanakkor ha ez gy minta es nemcsak 1-2szer fordul elo, akkor erdemes lehet megemliteni valainek legkozelebb, megprobalok utanaolvasni.

Csigusz írta...

De ha nevtelen talalt is mar valami maggyarazatot ra akkor az jo jel.

Rita írta...

Ja, végülis szerintem is a vérvétel számít. De azért, ha megyek majd Naszódy dokihoz valamikor májusban, megemlítem neki.

Heniiii írta...

Én nemhiába nem nézem a hőmet, mert úgy gondoltam nem lenne mérvadó a többi hormonhiányom miatt, és úgyis éreztem, amikor a stimuk befejezte után felment, pl. a tavaly nyári inszemkor mintha lázas lettem volna, jól ki is voltam pirulva :) Erre most januárban semmit nem éreztem, zéró kipirulás, semmi hőemelkedés-érzet, és lám, nem is számított. Most olvasva Névtelen által említett linket, pl. pajzsmirigy alulműködéstől ez simán lehet. Szóval szerintem se aggódj emiatt, legyen inkább a vérvétel a mérvadó.