2015. március 14., szombat

Kicsit magamba zuhanva



Most legyen az, hogy beülök egy sötét szobába pár napra, ahol csak ülök, semmit sem csinálok, csak várom a nyelvvizsga eredményt. 

Ma realizáltam, hogy bakker, én nem kaptam emlékeztető email-t a szombati nyelvvizsgáról. Pedig már meg kellett volna küldeniük, hogy pontosan hánykor, milyen szint, hányas terem. Úgy tűnik elkavarták, vagy nem tudom mi lehet, mindenesetre hétfőn hívom őket, és rákérdezzek. Vicces, mert amúgy  nagyon gondolkodom azon, hogy eltolom az időpontot. Egyszerűen nem megy, nem tudok tanulni a mostanira. Nem az van, hogy fáradt vagyok, vagy tanulom, tanulom, de nem megy a fejembe. Konkrétan 0 motiváltság van,  nem tudom kinyitni azt a fránya könyvet, nem tudok megszólalni angolul, és sajnos most nem is érdekel. Nagyon elkeserítő.

Iszonyú lelkiismeret furdalásom van, és félek, hogy nagyon nagy csalódás lesz a vége. Nagyon bánt, hogy csalódást okozok másoknak, és persze legfőképpen magamnak. De még így se tudom magam rávenni...szörnyű.

De sikerülnie kell. Nincs más lehetőség. Fél éve minden szabad időmet erre áldoztam. Minden nap késő este értem haza, hetekig heti 8 alkalommal jártam tanárhoz. Nem lehet, hogy nem lesz meg a gyümölcse ennek a hajtásnak....ugye nem lehet???? Persze ezt most csak a magam megnyugtatása miatt kérdezem. Tudom én, hogy lehet. Egy hét múlva okosabb leszek....





Nincsenek megjegyzések: