2015. március 23., hétfő

Szabadidő



Most, hogy idő milliomos vagyok, végre folytathatom a könyvem, amit még valamikor szeptemberben vettem, de úgy a 20. oldalnál kezdett lelkiismeretfurdalásom lenni, hogy magyarul olvasok, úgyhogy gyorsan feltettem a polcra.


Miután ezzel végzek, végre elővehetem az ebook olvasóm is, amit szintén nem használtam még. Jó lenne letölteni jó magyar könyveket. Egyelőre csak angollal meg némettel van tele. Ő az:
 
 
Még annyira nem ismerem. De remélem jó lesz. Annyit tapasztaltam csak, hogy ugrál :( Nem miközben olvasok, akkor jól működik. Ha megnyitom a főmenűt pl. akkor villog párat a képernyő...lehet hibás, úgyhogy el kell kezdenem használni, hogy még vissza vihessük.

A hétvégére lebetegedem. Igazából azután kezdődött, miután megtudtam a nyelvvizsga eredményt. Azt hiszem leeresztettem kicsit. Holnap lehet veszek ki szabit, úgyis annyi van :)



 

Nincsenek megjegyzések: