2014. május 12., hétfő

Torna és vacsi



A jól megérdemelt vacsim egy kis torna után :) Zöldség krémleves és fahéjas paleo túróval töltött palacsinta ...nyámi


A tornát ma Jillian Michaels tartotta, és habár nem ez volt életem legkeményebb edzése, kellemesen elfáradtam. Sőt, a 13. percnél rosszul is lettem. Hirtelen hányinger, majd csillagok, úgyhogy le kellett feküdnöm a földre, mert azt hittem, hogy elájulok. Aztán pár perc pihi után folytattam. A 30. percnél abba akartam hagyni (kezdtem unni), de önmagam előtt is ciki lett volna, úgyhogy csak végig csináltam a 40 percet :) És így már lelkiismeret furdalás nélkül ehettem meg 4 palacsintát :D

4 megjegyzés:

FElla írta...

Nos én épp megettem egy csomó sajtos rudat (totál antipaleo szénhidrátdús hízlaló) mikor ezt elolvastam így most jó lelkiismeretfurdalásom van. :-((

Rita írta...

Ne aggódj Fella :) Én meg benyomtam azóta még 3 palacsintát :D

Heniiii írta...

Nekem sem elég 4 palacsinta a paleoból :) Fincsi lehet, amit készítettél, a fotó alapján pedig lassan elmehetnél étel-stylistnak :)Te Lány, vigyázz a csillagokkal ill. magadra torna közben!

Pocilakóra várva írta...

De jól néz ki! :)