2014. május 18., vasárnap

Daddy Long Legs



Ismeritek ezt a mesét? Középiskolás voltam, tehát 15-20 éve mehetett a tv-ben. Jean Webster írta a mese alapjául szolgáló regényt még 1912-ben.

A magyar címe
Sajnos a történet részleteire már nem emlékszem, viszont arra igen, hogy imádtam. Valószínű azért, mert pont olyan volt, mint egy sorozat. Tele izgalmakkal, és ami a legjobb, szerelem volt benne, ami elég érdekes, hiszen egy meséről beszélünk:) Most azt tervezem, hogy elolvasom a könyvet angolul. Netről olvashatót találtam már, könyvet rendelni lehetne, de előbb megnézem, hátha lehet kapni valamelyik könyvesboltban. Kár, hogy nem játsszák a tv-ben megint (youtube-on nem találtam meg, csak részleteiben).



1 megjegyzés:

FElla írta...

Nem ismerem, de jó ötlet angolul olvasni. Nekem sokat segített anno, főiskolás koromban tanultam meg valamennyire angolul azzal hogy kiolvstam Agatha Christie egy csomó krimijét. Érdekes módon megvoltak a könyvtárban. És alig szótáraztam, csak azokat a szavakat amiket úgy éreztem nagyon muszáj. És valahogy megértettem. Azóta is szórakoztató irodalmat csak angolul olvasok.