2014. május 12., hétfő

Beszámoló - a keresztelő




A keresztelő nagyon szép volt! Senki nem sírt, csak én :D De ez azt hiszem érthető is. Nagyon megható volt, hogy most már, ha nem is közvetlenül, de felelősséggel tartozom ezért a kislányért. És annyira szeretem! A legszebb keresztlány a világon!

Szerettem volna valami különleges ajándékot adni Neki, ami nem tudom sikerült-e, mindenesetre nekem már elkészíteni őket is felemelő volt:) A karkötőt, amit boltba vettünk, azt pedig kb. 3 hétbe telt megvenni. Őrület. Már nekem volt elegem magamból és a döntésképtelenségemből. (A képek sajnos homályosak...ennyit tud a telóm)

Egy karkötő és egy medál

Egy levél Hugiméknak és egy levél képkeretben a PiciLánynak

Egy zenélő hógömb
Hugiméknak írt levélben leírtam, hogy szeretni fogom a KicsiLányt egész életemben, hogy számíthat rám, mindig, mindenben, hogy vigyázni, óvni fogom őt :)...meg ilyen hasonló sírósokat.


10 megjegyzés:

Csigusz írta...

Nagyon szepeket valasztottal vegul, nem csoda, hogy nehez volt. Jajj azok a mamas&papas cuccok olyan szepek es izlesesek :)

Rita írta...

Hát igen, eléggé elvesztem az üzletben :)

CsaládiKuckó-Anita írta...

Nagyon megható, LÁÁÁV!

NMartina írta...

Nagyon gyönyörűséges! Elképzelem az apró húsos kezecskéjét a kis rózsaszín karkötővel :)

Rita írta...

:)

Heniiii írta...

De szép! A bejegyzés és az ajándékok is :)

FElla írta...

Megható és látszik a kis keresztlányod iránti önzetlen szereteted.

Heni44 írta...

Nagyon szép ajándékokat választottál :-) És az a levél :-), hát én is sírok :-)

Pocilakóra várva írta...

Én is megkönnyeztem a szép írásod!

Popi írta...

Tényleg sírós :)