2014. május 8., csütörtök

Beszámoló - 1



Nem is tudom mivel kezdjem.  Az elején kellene, de most talán a legfontosabb.....megnyugodtam. Tudom, ezt írtam már a decemberi sikertelenség után is, de most tényleg. Már nem fog fájni, ha nem lesz gyerek. Tudok örülni annak, ami van, ami megadatik. Van pl. egy imádnivaló keresztlányom :) És már előre várom a időszakokat, amikor feljön majd hozzánk Pestre nyaralni....ha, itt leszünk Magyarországon. Megbeszéltük ugyanis G-val, hogy ősszel megpróbálunk egy lombikot (már, ha az endó doki is rábólint). Ha sikerül, akkor maradunk, ha nem, akkor lehet, hogy pár évig szerencsét próbálunk más országban. G biztosan kapna munkát, hiszen lassan 15 éve dolgozik egy 5*-os szállodában. Én meg...majd elmegyek takarító nőnek. Nem érdekel, csak dolgozhassak. Lombikra meg legfeljebb megyünk még, ha lesz kedvünk pár év múlva. De persze az is lehet, hogy az életbe nem jutok el egy beültetésre sem, mert nem javulok....ez is benne van a pakliban.

A legutóbbi menstruációm ugyanis nem volt épp csodás. Többször írtam már a természeti népekről, akik 20 percig menstruálnak csak. Találtam is egy idézetet: "Dr. Bieler írja: "Az ausztráliai őslakóknál, akik kizárólag az ott termő gyümölcsöket fogyasztják, a nők menstruációja csak 20 percig tart, mialatt 1 teáskanálnyi vérmennyiség távozik a szervezetből."
Nos, én ugyan nem csak gyümölcsökön élek, de ezt a 20 perces menstruálást volt szerencsém megtapasztalni. 3 nap barnázgatás után pár perc vérzés (bocsi), majd 2 nap barnázás, és vége. Úgyhogy nem tudom, hogy most mi van. Mindenesetre várom a következőt, ma vagyok a 15. napon.

Egyébként 2 hete nem eszem sertés és marha húst. Igazából szárnyast se igazán....hamarosan megírom, hogy miért, és milyen eredménye lett :)

6 megjegyzés:

Heniiii írta...

Igazából annyira fiatal vagy még, hogy simán belefér a várakozás, hogy először TE legyél jól, hogy akár külföld... Ugye, hogy egy keresztlány képes valamelyest betölteni a gyerek utáni vágyat? :) Én is "szerelmes" vagyok továbbra is mind az unokahugimba, mind az öccsébe :) Mensi: nekem "copy paste" a tiéd, pedig alig eszem gyümölcsöt már. Kiwi vagyok, miért nem eszel húst...

Névtelen írta...

Én ezt sosem értettem, hogy ha a menstruációval a nyálkahártya ürül ki, aminek ugye szép vastagnak kellene lennie a beágyazódáshoz, akkor ennyire minimális mennyiség mellett hogyhogy nem haltak még ki az ausztráliai őslakók...

Rita írta...

Hogy igaz-e ez a 20 perces dolog, azt nem tudom...mindenesetre jó ilyet olvasni :D

Névtelen írta...

Rita, egy pillanatig sem gondolkodnék a helyetekben... menni! Ideje a változásnak, valami nagyon távoli helyen. Fiatal vagy, bőven beleszületik a gyereketek, most ne hagyd magatokat elszürkülni!
Ez a húszperces, kávéskanálnyi képtelenség. Meséltem már Neked életem legszebb menstruációját, abban tényleg nem volt sok vér, viszont volt benne egy komplett nyálkahártya egészben...
Mesélj keresztelőőőst is! :)

1ny

Lovely79 írta...

Rita, a nagy dózisú E vitamin segít helyre rakni a méhet. Én szedtem, és utána sikerült a 9-ik lombikom, igaz kellett immun kezelés is, intralipid. De nekem előtte volt, hogy 8-9 mm nyh épült, az E vitamin kúra után 10-11.
Egy próbát szerintem megér.
Bár, a végén már össze ettem mindent csak sikerüljön végre... Szóval ki tudja.
http://natural-fertility-info.com/vitamin-e-essential-to-improve-fertility.html
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19200982

Rita írta...

Köszi Lovely :)
Most is szedek 400 mg E vitalmint, de ahogy olvasom kellene hozzá szedni, Q10-et, C vitamint (ezt is szedek, de csak hellyel-közzel)és Liponsavat. Lehet beszerzem még ezeket is.