2014. március 24., hétfő

Paleo




Azért sütni volt kedvem :)

ALMÁS SÜTI

Volt itthon csomó tavalyi alma, amit már magában nem ettem volna meg, sütibe viszont pont jó. A receptet Betűlevesnél találtam.

Amin változtattam:
mandulaliszt helyett >>> gesztenye liszt
1,5 dl olaj helyett >>> 1 dl olaj
3 dl kókusztej helyett >>> 1,5 dl kókuszkrém

Annyira finom lett, de annyira. Már maga a nyers krém is. Alig bírtam abba hagyni a nyalakodást. Még jó, hogy maradt a sütibe. Próbáljátok ki!



Nem is bírtam kivárni, hogy kihűljön :)



4 megjegyzés:

Csigusz írta...

uuu szuperul nez ki. Na holnap bevasarlok hozza, elfogyott a mandulam ;) Osszekeverema kis sarga traktorommal, majd rakok fel fotot vagy videot ugy jobban latni :)

Rita írta...

Videóóóót :)

Heniiii írta...

juj de fincsi lehet! :P

Popi írta...

Tutin néz ki!