2014. március 28., péntek

Ma



Eléggé furi eredményeket kaptam ma:

Cukor 0’: 5,17 mmol/l                   ref. 4,00-6,40    
Cukor 120’: 4,20 mmol/l             
Inzulin 0’: 5,05 mIU/l                    ref. 2,00-29,10
Inzulin 120’: 18,80 mIU/l

De csak azért furi, mert mértem terhelés közben az itthoni vércukor mérővel, és az hagyján, hogy csal kicsit a gép, na, de így? 

0': 5,4
60': 7,0
120': 5,8 

Szóval a 0 perceset majdnem eltalálta, a 120 perceset meg ennyire nem? Furi, nagyon furi.

Nem tudok sajnos menni 2-án a konzultációra, mert közbejött egy 2 hetes intenzív nyelvtanfolyam, úgyhogy megkérdeztem telefonon a dokit, hogy esetleg egy internetes konzit nem lehetne-e megejteni. Mondta, hogy hát, most az egyszer (és utoljára) és ingyen! Na, azért én felajánlottam, hogy fizetek. El is küldtem neki minden eredményt, meg a jelenlegi állapotomról egy hosszú leírást. Potom két tömény oldal írtam tele + elküldtem vagy 5 mellékletet. Tuti hülyét kap, ha meglátja. Jó lenne, ha a kedvem szerint válaszolna, esetleg elküldene még vérvételekre, vagy kapnék valami új gyogyót. Mondjuk, ha szerinte rendben vagyok, akkor nem lehet mit tenni :) Mondjuk nem vagyok, ezt tudjuk :/

Azért biztos, ami biztos, április 23-án elmegyek egy természetgyógyászhoz is. Jó pár éve voltam, és most még ennek adok egy esélyt. Ezután már tényleg hátra dőlhetek, hogy én mindent megpróbáltam.
25-én pedig jön fel hozzánk Hugim az én drága kereszt lányommal, és itt is hagyja nálunk, ő meg elmegy egy barinőjéhez. Tökre várom már:)
És ma voltunk 4-es Metrózni, nagyon jó volt. Tiszta futurisztikus minden állomás.






4 megjegyzés:

Heni44 írta...

Márpedig lehet Rita, mert a vénás vér az mindig más. A 0 perces azért van közelebb, mert akkor még nem ettél-ittál semmit az elmúlt éjszaka óta. Úgy emlékszem neked is Accucheck a vércukormérőd, az enyém is hasonló módon mért mind a két terhelésnél.

Somogyi Andi írta...

igen, a vénás és a kapilláris vér más, meg ki tudja, mennyit állt a kémcsőben, nekem egyszer leírta a madarász doktornő a magyarázatot, mert nekem is volt ilyen eltérés, madj visszakeresem Neked

Somogyi Andi írta...

"Nagyon gyakran előfordul, ha nem egy bizonyos típusú kémcsőbe (Na-fluoridos) veszik le a vért, hogy mire a laborba ér, a glukóz egy része lebomlik, így alacsonyabb lesz a vénás cukorérték, mint az azzal egy időben nézett kapilláris. Az önellenőrző gépe megfelelően működik."

Rita írta...

Hm. Akkor szerintem nekem most nem jó kémcsőbe vették le. De ezt a furcsaságot leírtam a dokinmak is, biztos, ami biztos :) köszi Andi és Heni ;)