2014. március 3., hétfő

Elszabadult a pokol




+ 2 kiló megint feljött rám. Csak úgy, a semmiből. Szinte egyik napról a másikra. Még a múlt héten, és azóta is itt van. Egyszerűen nem tudom, hogy mit tudok még tenni. Paleozom, nem zabálok össze-vissza mindenféle péksütit. Nem eszem máshogy mint tavaly ilyenkor, mégis augusztus óta 6 (!) kilót híztam. Előtte évekig stagnált a súlyom.
Jó, most biztosan van valami hormonális változás bennem, mert ugrál a hőm (nekem sosem szokott), fájnak a melleim is, tiszta pattanás vagyok. Abban csak egy picit merek bízni, hogy megjön és ezért van ez az egész...

(Vagy a stressz. Múlt héten szét dolgoztam az agyam. Volt, hogy 17 óra után álltam fel a gép elől. Fájt is lábam rendesen.)

by Wrdout
ui.: holnap megyek kipróbálni egy csellót :)

17 megjegyzés:

Popi írta...

A pattanások nekem mindig mensit jelentettek, reméljük a legjobbakat :)

Júúúj de izgi ez a cselló! Annyira szeretem, hogy kitalálsz valamit és meg is valósítod! Én mindig csak a vágyakig jutottam :)

Csigusz írta...

Fuu Ritam!!!

Nem tudom. Zoli mindig mondogatta viccesen, hogy 30 felett elobb vagy utobb, de belassul a rendszer es egyre nehezebb tartani az idealis sulyt. De Te tenyleg nem zabalsz, paleozol. Egyszeruen nincs otletem... Es tornazol is. Nagyon kivancsi vagyok mit mond majd a doki erre.

Rita írta...

Popi, ez egy ilyen év lesz asszem. Mindent megvalósítok, amit kitalálok....ez a cél.

De már lassan 5 éve 30 felett vagyok :D sííírok

Heniiii írta...

Nekem 36 után indult be a súlyom (akkor 55 kg voltam), szépen lassan kezdte, majd a kezelések után rohamosan folytatta, egészen 68,5 kg-ig. + 13,5 kg lett belőle a 4 év alatt ugyanolyan nem zabáló, de nem is Ch tudatos életmód mellett, úgy, hogy előtte képtelen voltam hízni... Na persze akkor még nem tudtam az IR-ről. Ez baromi bosszantó, pláne, hogy te annyira vigyázol, tőled erősebb nőt még nem láttam, aki ennyire betartja a paleo-t! Reméljük, a paptamások a közelgő mensit jelzik!

Úristen, mit melóztál te egy helyben 17 órát?! :-O

A holnapi csellóról várjuk majd a beszámolót :) biztos nagyon klassz lesz!

Rita írta...

Most vettem észre, hogy azt mutatja a blog, hogy vasárnap írtam ezt a bejegyzést...hol kell ezt beállítani? És miért mászott el egy napot? Na, mindegy...

Hát, nem jó kilátások, Heni:( Mindenesetre dokinak mondom! Kíváncsi leszek a cukor terheléses eredményemre is, mit tesz ez a minimális (250 mg) gyogyó.
Tervleadás van, aztán ilyenkor még wc-re menni is sajnálom az időt :D

kretty írta...

Esetleg az új pm gyógyszerre tippelnék...

Rita írta...

Lehet az is Kretty.
Mondjuk csak december közepétől szedem. Jaj, nem tudom...fene egye meg.

Csigusz írta...

Ugy ertem, hogy 30 utan barmikor belassulhat... pff de en sem tudom igazan. Persze a pm gyogyszer gyanus. El kene menned egy inbody meresre hogy azert lassuk milyen arany a zsir es az izom...

Rita írta...

Persze, tudom én :D Ja, már beszéltük itthon, hogy elmegyünk.

U2 írta...

Jajj ez annyira bosszantó, én is most pont a hízós időszakban vagyok, pedig annyira vigyázom...lehet a francos hormonoktól...hasznát vetted a csellótanárnak, vagy ez más vonalon lesz? Nagyon izgalmas!

FElla írta...

Na en most kezdtem fogyokuraba. Vagyis pont egy hete. Mondjuk 2 kilo ide oda az hamar valtozhat mert annyi vizet is visszatart az ember szervezete. En ciklus vegen pont ket kiloval vagyok tobb mint az elejen - amiota az eszemet tudom. De mondjuk 6 kilo az marha idegesito. Plane tenyleg a te esetedben.
De most valami nem vilagos: most neked vegul van munkad csak otthoni es valtani akarsz? Most ebben a temakorben elvesztettem a fonalat kisse...

Rita írta...

U2, tuti a hormonok. És igen, csellóból az a vonal;)

Fella, az van, hogy van egy cégem és abban dolgozom, ha van munka. Most épp van, de tavaly kb. nem volt, így feléltük minden vagyonunk, pedig 1 éve fizunk sincs. Az adók elvisznek mindent. Szóval ezért keresek én munkát :'(

FElla írta...

Ja arra emlekeztem hogy sajat vallalkozasban dolgoztal csak azt hittem megszunt. Ezek szerint csak doglodik szegenyke. Hat sajnalom. Legalabb CV-be van mit irnod sokkal jobb szerintem mintha unkanelkulikent keresnel munkat.

Rita írta...

Igen, azért van jó oldala is :P

U2 írta...

Ennyire nem jött be a cselló??? :-)

Rita írta...

U2, mire gondolsz? Még nem kezdtem el. Jövő hét után megyek először. (Kedden csak megnéztem Zsuzsa hangszerét, hogy jó-e méretileg. Mielőtt kibérelnék egyet) Még el kell intéznem a bérlést...csak most annyi a munka, hogy nem megy a héten. Szóval, hogy bejön-e, azt még nem tudom ;)

U2 írta...

Jajj, azt hittem, hogy a "holnap" már a tanárt jelenti, hogy hozzá mész...akkor kénytelen leszek még várni, hogy beszámolj róla! :-)