2014. március 24., hétfő

Csörgedeznek az eredmények




Borzalmasan motiválatlan vagyok. Mindenben. És utálom ezt az állapotot, mégsem tudok ellene tenni. Nagyon rossz érzés. 
Ma megjött az rT3 eredményem is. Naná, hogy nem jó. 0,32 ng/ml. Bár, őszintén szóval, én még egy olyan embert sem láttam, akinek jó lett volna ez az eredménye. Ha ezt a számot összevetjük a t3 eredményemmel, és szorzunk, osztunk, akkor kijön ez a szám:10,78. Ami nem jó, mert minimum 20-nak kellene lennie:( Ezt remélem a dokim is tudja majd (ha, nem én majd jól megmondom neki), és kitalál egy jó kis gyógymódot. Ha nem, akkor így jártam.

Az rt3 rezisztencia tünetei:
  • pihenés szükséges bármilyen fizikai aktivitás után
  • krónikus mélydepresszió
  • öngyilkosság gondolata
  • fázósság
  • hideg lábak és kezek
  • székrekedés
  • szemöldök- és szempillahullás
  • száraz haj, hajhullás
  • őszülés
  • száraz, repedező bőr
  • légszomj
  • koncentrációzavar vagy képtelen hosszabb, ideig egyhuzamban olvasn
  • feledékenység
  • homályosság érzete a fejben
  • képtelen fogyni, ill. állandó hízás
  • csökkent libidó
  • hányinger
  • fájó csontok/izmok
  • csontritkulás
  • pattanásos arc
  • kimerülés fizikailag, szellemileg
  • képtelen teljes munkaidőben dolgozni
  • képtelen hosszú időn keresztül állni
  • rendkívül morgós, ingerlékeny, intoleráns másokkal szemben
  • nehezére esik kézzel írnia
  • törékeny, repedező körmök
  • rettentő nyugtalanság
  • fülcsengés/zúgás
  • reggelente nehezére esik enni
  • ízületi fájdalom
  • étvágytalanság
  • ödémásodás, vízvisszatartás
  • vérnyomásproblémák
  • alacsony testhőmérséklet (36,8 alatt)
  • feszülés érzése a torokban
  • allergia
  • fejfájás migrén

Ebből azért 10-15 tünet nekem is befigyel. Bár ezek nyilván mástól is lehetnek.... 

5 megjegyzés:

Ella írta...

Azert 11-et en is megszamoltam magamon hirtelen, de szerintem ezek sokmindennek a tunetei. Vegulis a pajzsmirigy egy tok fontos hormon es ha megnezzuk hogy akik elkezdenek ezzel foglalkozni pl. lombik miatt ritka hogy ne deruljon ki hogy gond van vele. Csak mindenkinek csak egy szintig vizsgaljak nem mennek tovabb. De kezdem ugy erezni ez is egy tipikus civilizacios problema.
Kivancsi vagyok mit mondanak neked majd.

Heniiii írta...

Jaj Ritám, bizony ismerős a tünetek egy része... Mikor is mész a dokihoz vissza?

Rita írta...

Persze. Szerintem 10 emberből 10-nél nem lenne tankönyvi az eredmény. 2-án megyek dokkerhez, már eléggé várom :)

Pocilakóra várva írta...

Ez kemény...

Névtelen írta...

Jaj! Rita, 26 tünetet találtam magamon, bár lehet, nálam ez már a változó kór elő/középszele. :)

Kíváncsi vagyok, mit mond Neked!

1ny