2014. március 7., péntek

1. ciklus



Azt még nem tudom, hogy ez a ciklus beleszámít-e majd abba az ominózus 3-ba. Egyelőre úgy fest, hogy nem. De majd meglátjuk milyen lesz a következő. Egy éve (!) volt utoljára spontán ciklusom. Viszont ez is ugyanolyan, mint az előző évi nem spontánok....kevéske. Na jó, nem, most talán egy ici-picit jobb/több. (A kevés, mondjuk nem tudom mit jelent. Egyes természeti népek is keveset véreznek, úgy tudom. És ők nyilván nem járkálnak lombik intézetbe, és nem szednek hormonokat sem, hogy vastagabb legyen a nyh, azt mégis szülnek gyerekeket.)

Az a két kiló szerencsére lement. A melleim még fájnak, de gondolom elmúlik majd. Legközelebb pont akkor kell megjönnie, amikor megyek az endo dokihoz április elején, szóval remélem tudok neki majd érdekeseket mondani.

Úgyhogy talán lehet reménykedni. Mondjuk ez nem tudom, hogy jó-e. Jobb lenne inkább tudni a valósat, de ahhoz meg tükrözés kellene, amit meg nem akarok. Hát ennyi.






12 megjegyzés:

FElla írta...

Na akkor ettol hiztal, a vizvisszatartastol. En ciklus vegen 2 kiloval vagyok nehezebb mint az elejen. Mindig. Ezert gaz nekem az oltozkodes mert olyankor nagyon szukek a ruhaim. Aztan mikor megjon egy fel napig kb 15 percenkent pisilek es lemegy.
Jo hogy megjott legalabb magatol!!

Rita írta...

Furi, mert én nem pisiltem többet. Legalábbis nem emlékszem. De majd legközelebb jól megfigyelem.
Igen, ez azért egy pozitívum, hogy magától megjött. És egyébként mintha peteérés is lett volna, mert olyat éreztem 11 napja, hogy csak na...mondjuk az nem annyira jó, hogy 11 napos a ciklus 2. fele. Na, de mindegy, ne akarjak mindent egyszerre, ugye? :)

Heniiii írta...

Nekem mindig egy csoda vagy, ha ritkábban is, hogy képes informálódni a méhed petevezetők nélkül a peteérésről :) szupi, hogy megjött!

U2 írta...

A peteérés teljesen független a petevezetőktől és a méh működése is. Attól még, mert nincs petevezető, a petefészek és a méh teszi a dolgát (szerencsés esetben :-)) Szuper hogy spontán ciklusban megjött, szerintem ez jó jel :-) Tükrözés alatt hiszteroszkópiára gondolsz? Nekem volt, nem egy nagy dolog, csak annyi, hogy altatnak, mint a rendes műtéteknél...nem kell tartani tőle szerintem :-)

U2 írta...

Jahh és én a múltkori ominózus méreckedős napom óta, amikor feljött, úgy mint rád a semmitől két kiló, nem álltam mérlegre. Nem merek...

Rita írta...

U2, igen, nincs köze a petevezetéknek semmihez. Csak akkor max, ha energiákat nézünk:)

Tavaly 3 tükrözésem volt. Nem azért tartok tőle, mert félnék. Volt már 3 tükrözésem, 2 laparoszkópiám, és számos egyéb vizsgálatom. Egyszerűen csak nem akarom, hogy méhszájat tágítsanak, mindenféle műszerrel felnyúljanak...csak ezért :p

Hát, én is félve lépek a mérlegre néha :D A próbafülkékből pedig általában rossz kedvűen jövök ki :(

U2 írta...

Hűűű, de edzett vagy! Vedd úgy, hogy nem mondtam semmit....:-) De mi a fenének 3 tükrözés??????

Rita írta...

:( ja, sajnos. Először egy éve volt, akkor csak benéztek altatás, és érzéstelenítés nélkül. Ott látták a sövényt. Azután áprilisban megműtötték a sövényt, júliusban pedig megint benéztek (altatásban), hogy hogy sikerült a műtét.

Csigusz írta...

Wooow, ez szuper. Majd holnap reszletesen kikerdezlek rola. Nekem mostanaban ket nap, es Helga azt mondta semmi gond nincs ezzel. Es ebben a honapban volt uh peteereskor es 10mm volt az nyh tehat tok normalis es megis csak ket napig menstrualtam igazan.

Es a 11 napos lutealis teljesen jo! 10-16 nap kozott normalis. A lenyeg, hogy 10 nap legyen verzes, barnazas nelkul. Jo utan haladsz, ez biztos!

U2 írta...

Nálam is volt septum, de enyhébb fokú...tavaly műtötték nyáron, azóta nem nézett be senki, mármit "ilyen mélyen"... lehet hogy kellene?

Rita írta...

Képzeljétek, egész szép lett ez a 4 nap, amíg tartott a dolog. Mondhatni normális volt :)

U2, nekem elég nagy volt a sövény, durván véreztem is utána, azért kellett megnézni, nem ragadt-e össze stb. Maradtak heges sajnos, de elvileg sikerült a műtét. Feleslegesen ne nézzenek be nálad, az azért nem tesz jót :(

Névtelen írta...

Juj, de jó! Vééégre! Járt már neked egy normális ciklus! Mert ezt én annak veszem és maradjon is így!
(Minden tudományos alapot nélkülözök, csak örülök!)

1ny