2014. március 17., hétfő

ez+az...tiszta unalom



Jó régen írtam. Pedig lenne mit. Pl azt, hogy vége az angol tanfolyamnak (hüp-hüp). Kaptam egy szép oklevelet is, amit akár be is keretezhetnék. Jó lenne, ha folytathatnám itt, a diplomamentő akción belül. Rajta vagyok az ügyön :)

Meg aztán voltam vérvételen a múlt héten, tsh, ft3, ft4, rt3-et nézettem. Az rt3 3 hét, mire megjön, de a többi meg van:
tsh: 0,89 pmol/l
ft3: 5,3 pmol/l
ft4: 18,70 pmol/l
Az ft4 picit magas, az ft3 meg lehetne magasabb. Na, de majd, ha megjött az rt3-is, április 2-án a doki megmondja a tutit. 
Pénteken pedig megyek cukor terhelésre. 2 hónapja volt az előző. Azóta csak 250mg Meforált szedek, kíváncsi vagyok, hogy kiugrik-e a vércukormérőm mérőkéje.

Voltam nőgyógyásznál is ma. A rákszűrés eredményéért mentem (P2 lett), és ha már ott voltam, megkértem, hogy nézzen már meg ultrahanggal, így a ciklus 12. napján. Hát, bevallom picit jobbat vártam. Nyh: 4 mm, és peteérésnek semmi jele. Kár.

Jó uncsira sikeredett ez a bejegyzés. Pont, ahogy érzem magam :/ Na jó, a végére írok valami izgit is:) Múlt héten pénteken rendeltem egy csomagot, benne egy csiga krémmel, egy csiga szérummal, 5 féle méregdrága krém mintájával és egy arctisztító berendezéssel. Nem volt olcsó egyáltalán, de ez most kellett és kész. Már alig várom, hogy este használhassam őket....holnapra szép leszek, sá-lá-lá :D

A szerzeményeim:



7 megjegyzés:

Csigusz írta...

Juuuj, majd szamolj be a csiganyalrol. Bar most pont veletlenul ratalaltam egy csodas hidratalora! ;) De a csigaval mar regota szemezek. Honnan rendelted?

mrsg írta...

helyesbitenek ;) holnapra meg ettol is szebb leszel, merthogy most is az vagy :) csiga???

Rita írta...

Innen rendeltem: http://ambroziakozmetikum.net/

És eddig nagyon elégedett vagyok, olyan a bőröm, mint a babapopsi :)
Te is mond meg Eszter, hogy milyen a krémed...krémmániás vagyok. Apropó krémmánia. Ezt az oldalt is nagyon szeretem: http://kremmania.hu/. Itt csekkolom le mindig, hogy mit vegyek.

Ó, Marcsi :*

Csigusz írta...

Az a helyzet, hogy ez a krem az eg vilagon semmi extra es marhara nem bio meg ilyenek, pedig szeretek ilyeneket hasznalni. Orsi amikor itt volt kitette a polcra a cuccait es ossze-vissza kiprobaltuk egymaset. En meg bekentem magam vele este es mar reggel a homlokom simabb volt! Leanykori neven Oil of olaz :D Most Olay a neve es egy ilyen instant hydration, meg anti age is, ami persze meg lehet nem kell, de nem erdekel, mert puha tole a borom es nem fenylik a zsirosabb pontokon fel nap utan az arcom, de majd kb ugyanezt leirom a blogban is keppel kiegeszitve. :)

Bizony csiga :DDD Ez amugy egesz regi dolog meg magyarorszagon nem arultak, en talan nyaralaskor lattam Olaszorszagban. De nyugi a csigat nem bantjak(mondjuk ez nalam szempont), de a csikot teszika krembe, amit maga utan huz. Felfedeztek, hogy milyen sebgyogyito hatasa van, meg puhit, hidratal, szoval a szokasos valami, hogy mindenre jo(mint az aloe), de ez tenyleg :D Majd szamolj be rola hetente ;)

Es a doki tenyleg nem latott semmit? Elozo honapban felirtad mikro ereztel szurkat es vegul hany napos votl a ciklus, mert akkor lehet, hogy nem csoda hogy meg nem heszulodik a tuszo, mert most meg kesobb kezd el erni. Hat majd meglatjuk az tuti.

Rita írta...

ú, az Oil of olazt nagyon szeretem, és egyébként én is szemeztem az Olay-el is :) na, majd egyszer kipróbálom. Krémből sosem elég :D

Van ez az oldal is, ahol a csiga krémtől kezdve a kígyó méreg krémig minden van :D http://www.armonia.hu/

Azt mondta a doki, hogy ő most erre még nem mondaná, hogy ebből nem lesz semmi. Szóval van még remény. Ha 40 napos lenne a ciklusom, nekem még az is belefér, ahhoz meg végülis van még ideje érni a tüszőnek.

Heniiii írta...

és mire jó a csiganyál, Ritu? :)

biztos, hogy nagyon szép vagy - vele vagy nélküle is!!!

Rita írta...

Beszámolok majd pár hét múlva Heni, hogy mire is jó :) Egyelőre azt látom, hogy volt egy elég csúnya pattanásom, és az szépen gyógyul.