2014. február 13., csütörtök

Nélkülük sehova




Ilonka megmutatta nemrég, hogy miket is hord a táskájában. Ezen felbuzdulva én is előkotortam mindent, amik nélkül sosem indulok el. Vannak persze, amiket nem a táskámban hordok, hanem magamon :)...nézzétek csak:



1. A pénztárcám. Pár éve kaptam rá erre a nagy fajtára. Azóta mindig ilyet veszek. Jól elfér benne a papír pénz is, amiket szépen sorba tudok rendezni, ahogy azt a kis férjecskémtől tanultam :) Mondjuk a mostani táskám kb. ekkora, szóval nem is tudom, hogy ez a sok minden hogy fér el még benne.

2. A kulcscsomóm, egy hatalmas kulcstartóval. És komolyan mondom, sokszor még így sem találom a táskában. Van, hogy már-már azt hiszem, hogy elhagytam. Aztán persze mire kipakolok mindent, előkerül...de ez gondolom nem egyedi eset.

3. Az órám, amit még G-tól kaptam 1,5 éve. 

4. Cacharel Amor Amor Absolu.  33 évig parfüm nélkül éltem, azóta meg...

5. Papírzsepi. Valószínű az allergiám miatt, de soha nem indulok el zsepi nélkül. Ha véletlenül nem rakok a táskámba, akkor az az első, hogy beugorjak egy boltba és vegyek. Többnyire Kleneex-et veszek, abból is a zöldet. Ez a legtutibb. Ha valaki meg van fázva, csak ezt vegye és szép marad az orra. :)

6. A jegygyűrűm :)

7. A napszemcsim, de őt inkább csak nyáron hordom magamnál. Akkor viszont le se lehet rólam vakarni.

8. Mióta megvettem ezt a keretet, szemüveges lettem. Mi lesz velem nyáron? Dioptriás napszemüveget tuti nem csináltatok. Legfeljebb edződik picit a szemem, mert most valahogy ellustult nagyon...alig látok nélküle.

9. Fini mangós Body shop ajakír. Elég gyorsan kiszárad a szám, úgyhogy muszáj. Egyébként rengeteget nyalogatom a szám, rúzst nem is tudok ezért használni. De az ajakbalzsamokat szeretem. Ezt is, de egy picit talán jobban a következőt:

10. Manna ajakbalzsam. Hugiméktól kaptam egy Mannás csomagot Karácsonyra, ennek egy darabja ez a balzsam. És tudjátok milyen illata van? Zselés szaloncukor. Mmmmmmmm

11. Na, ez jól lemaradt :D A telcsiiiiiiiim. Pedig kb. ez a legfontosabb. :DDDDD  Nem is én lennék. Alcatel dual sim, mert két számom van. Képzeljétek a képre légyszi :)

Na, ki mutatja még meg, hogy mit rejt a táskája?

5 megjegyzés:

Rita írta...

Közben rájöttem, hogy miért maradt le a teló....hát mert azzal fotóztam :DDD

U2 írta...

Annyira fel tudnak dobni a mostani bejegyzéseid, mindig jobb kedvem lesz, ha elolvasom őket. Köszönöm :-) Még a táskám kipakolásához is kedvet kaptam...

Rita írta...

Ó, akkor sűrűbben kellene írogatnom ;)várom a képet :)

Molnár Ilonka írta...

Nagyon cuki vagy hogy megcsináltad! Szóval amor amor absolu? :)

Rita írta...

Ahha...tőled lestem még anno, és azóta ez az illatom :)