2014. február 21., péntek

Meglepi nekem :)




Ma végeztem angolon, és amikor rohantam ki az épületből, hogy minél előbb haza érjek, kisszivem ott várt engem nagy meglepetésemre a kapuban, így egy darabon együtt lehettünk. Aztán ő ment dolgozni, én meg haza. Amikor haza értem, épp azon gondolkodtam, hogy kellene enni egy falat valamit, mikor egyszer csak megláttam ezt a zacskót az asztalon:


Rajta ezzel a felirattal: "PALEO kis szívem! Szeretlek! Jó étvágyat. Pusz-pusz." Hát nem édi? Nekem van a legcukibb férjecském a  világon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, hogy mi volt benne?....az már kb. mellékes ezek után, de azért megmutatom:


Úgy megörültem neki, hogy bele is haraptam azonnal :) Fini....volt.








7 megjegyzés:

mrsg írta...

De drága a férjed :) az ilyen pillanatok mindennél tobbet érnek :)

Erika írta...

:)

Rita írta...

Igen, azt hiszem ezek tartják fenn a szerelmet :)

U2 írta...

Ez a szerelem, a figyelem, a gondoskodás,a törődés...pedig csak egy darab péksüti :-)

Csigusz írta...

De eeeeedes!!!! Olyan jo nekem ilyet olvasni rola, mivel ertelemszeruen en nem ismerem ezt az oldalat :)

Heniiii írta...

Milyen édes férjecskéd van! :)

Popi írta...

Nagyon kedves a férjed :) és milyen jól néz ki az a valami!