2014. február 11., kedd

Paleo



RAKOTT "KRUMPLI"

Munka közben egy kis ebéd. 
 

A délelőtti torna (15 perc kar, 10 perc has, 20 perc csipő-popsi) után baromi éhes lettem. A menü: rakott "krumpli". Mivel a semmihez képest sok krumplit eszem mostanában, ezért kiváltottam répával, fehérrépával, amiket előtte megsütöttem picit a sütőben. És van még benne csicsókai is, amit pedig, mint a krumplit, megfőztem az összeállítás és egybesütés előtt. Fini lett nagyon, de azt kell mondjam, szerencsémre ez az uccsó adag. Baromira felfújja az embert a csicsóka. Tegnap azt hittem meghalok angol órán :D

5 megjegyzés:

FElla írta...

Hat jol nez ki nem mondom de azert a krumpli megiscsak krumpli.
Amugy nekem a Paleo-val pont az a fo gondom hogy pont a finom kajakat nem szabad enni. :-((

Rita írta...

Krumplival finomabb, az már biztos. De lehet ám finomakat enni paleoban is ;)

Rita írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Bejus70 írta...

Guszta és biztos finom is. Kipróbálom, az tuti! Csicsókával egyszer alaposan megjártam én is, azt hittem, meghalok... Gyilkos egy növény, pedig nem is olyan nagyon jó az íze. :)

Rena írta...

Jól néz ki, lehet holnap kipróbálom Úgyis rakott krumplit ennék már 2 napja.