2015. augusztus 12., szerda

So, let's go



És megint egy lépéssel előrébb :) Felhívtam ma az intézetet, mert a 10. napon kellene mennem uh-ra, de az pont 21-ére esik, ami ugye nem munkanap, de szerencsére ők dolgoznak, így anélkül, hogy el kellene kéretőznöm a munkahelyről el tudok menni.

Nem indult egyébként könnyen ez a nap. Arra számítottam, hogy megjön. OK, ez pipa. Fel is hívtam az intézetet, hogy jelezzem, hogy a 10. nap pont az ünnepre esik, de mehetek-e, illetve gondoltam rákérdezek a Viagrámra. Erre mit mond Tanár Úr???? (Komolyan, azt hittem főbe lövöm...magam. Vagy, hogy viccel.) Azt mondja, hogy ők azt már eladták, mert nem jelentkeztem. De mondom azt beszéltük meg, hogy a 10. napon megyek, aztán ott lesz. Mi lett volna, ha most nem telefonálok? Ááááááá. Arra, hogy nyitva lesznek-e, csak annyit mondott, hogy hívjam fel őket jövő hét szerdán. Őőőőő, izé. Ha akkor telefonálok, és kitalálják, hogy nem dolgoznak, akkor mit csinálok???? Úgyhogy megbeszéltük, hogy akkor szerdán megyek a konzira.

Azután felhívtam megint a gyógyszerészt, akitől megrendeltem megint a Viagrát. Ő nagyon cuki volt. Bíztatott, hogy azóta már csomó helyre gyártottak ilyen kúpot, és bevált. Sőt, még a libidón is segít. :D Majd felhívtam megint az intézetet, hogy elmondjam, hogy holnap érkezik a Viagrám, ami az ENYÉÉÉM. Hallottam előtte a telóban, hogy beszélnek az ünnepi nyitvatartásról, így rákérdeztem megint. Nyitva vannak, de inkább menjek 20-án, mert az a nap talán nyugisabb lesz. Erre kérdezem Tanár Urat, hogy oké, DE. Lesz nekem az a Nivesztin (Azt hiszem így hívják. Olyan, mint a Neupogen, csak olcsóbb.) kezelésem is. Erre azt mondja a doki, hogy nem akarjunk már mindent 20-án elintézni. :DDDDDD Hát bazdmeg (már elnézést). Mert ez úgy megy, hogy elkezdem magam szurkálni ma este, aztán ő meg majd bemondja egy hét múlva, hogy bocs, de az ünnep miatt inkább hagyjuk? Megáll az ész.

Mindegy, mert ezt is elintéztem. Felhívtam a gyógyszertárat, megkérdeztem, hogy hogyan dolgoznak. Ők meg felhívták az intézetet, és megbeszélték, hogy pénteken nyitva lesznek 11-ig és Nivesztin is van.

Mindezt lenn a parkolóházban intéztem, csendben, nehogy már valaki meghallja, hogy miről beszélek.

Persze sajnos sokat tapasztaltam már, ezért tudom, hogy az, hogy most megjött, még nem minden, nem egyenes út a beültetésig. Ezért csak szépen lassan, lépésről-lépésre haladunk, és örülünk minden egyes centiméternek :)


 

6 megjegyzés:

Hanna írta...

Come on, Rita!!!!

Dorka írta...

Ami nehezen indul, annak jó lesz a vége ;) nagyon-nagyon drukkolok!! :)
A 3. lombikunknál, a szurik alatt, mikor már a 2. kontroll UH-ra mentünk vissza a Kaáliba, és nem akartak elkeseríteni, de nem nagyon akartak érni a petesejtecskéink, akkor egy jó kis sírás után az jutott eszembe, hogy innen szép nyerni. (Ezt követően 2 és fél hét múlva + teszt. :) )
Megkérdezhetem, hogy miért kell Nivestim injekciót kapnod?

Rita írta...

Köszi Hanna :)

Nekem is ez jutott az eszmbe Dorka :) Ahha, szóval "m" a vége. Azért kell, mert vékony a nyh. Háta ennek a hartására megnő.

andi565 írta...

Nekem is mindig a hétvégék meg az ünnepek szoktak bekavarni! Nem lesz itt semmi gond, mindent ügyesen elintéztél! A nyálkahártyád is gyönyörűen fog alakulni, csak ne felejts el rengeteg vizet inni. Letöltötted már az "Igyál vizet" alkalmazást? ;) :)Szorítok!

Rita írta...

Ó, nem. Ma épp egy litert se ittam még :D

Csigusz írta...

Na Te is jókat szervezel mások nemtorodomsege miatt.. Na drukkolok!