2015. augusztus 20., csütörtök

Pár szóban a máról (9. cn)


Nyh 6 mm, mondjuk arra nem emlékszem, hogy a Tanár úr lemérte volna...szerintem csak szemre saccolta. Megkaptam a Viagrámat, amit majd csak a jövő héttől használok. Mától 3×2 megy az ösztrogénből, amitől picit félek azért, mert 2 éve elájultam, amikor emeltünk az adagon. Hétfőn megyek megint. Melleim eléggé fájnak, és furi, de a petefészkeim is. Pedig elvileg most nem dolgoznak.
Progi pótlásként Utró és Crinone gél megy majd. Mondtam Tanár úrnak, hogy legutóbb a progi szuritól csúnyán kiütéses lettem, ami a mai napig vissza-vissza tér, úgyhogy emellett döntött.

Újabb lépéssel előrébb :)

Ettünk ország tortákat. A cukormentes felejthető, a cukros finom, de abból csak pár falatot ettem. ;)

Ui.: Aludtam délután, és azt álmodtam, hogy beülti után vagyok és vérzek....kezdődnek a rossz álmok?

5 megjegyzés:

Dorka írta...

Szuper, hogy megint egy lépéssel előrébb vagytok! :)
Nekem is sok ilyen álmom volt, nemcsak a beülti után, de még a terhesség alatt is. Tudom, hogy nem jó érzés, de próbálj meg nem törődni vele, mert nincs jelentősége.

Csigusz írta...

Naaaa! :)

FElla írta...

Egyetértek azért álmodsz ilyet mert félsz ettől ami logikus, de nem egy jel.

andi565 írta...

A rémálmok a terhesség jelzői ;). Jó lesz itt minden, ha már a 9. napon 6 mm a nyálkahártyád:) Hajrá!

Rita írta...

:D jól van...lélekben akkor már terhes vagyok.