2015. augusztus 13., csütörtök

Hullócsillag



Azért este, így az első szurinál volt egy pillanat, amikor bőghetnékem támadt. És nem az örömtől, hogy kezdünk, hanem inkább a nagy sajnálatban, hogy miért kell nekem ennyi mindent tennem ahhoz, ami másnak csak egy gondolat? De nem sírok. Másnak meg biztosan más megy nehezen.
 
Tegnap persze nem láttunk egy hullócsillagot sem. Mondjuk egy 15 emeletes ház van a szomszédban, amiből dőlt a fény, szóval ne is csodálkozzunk. Kaptam viszont reggelre hullócsillagot a hasamra. Amit először természetesen JELNEK vettem, aztán úgy pár perc múlva rájöttem, hogy ezt a jelet én csináltam tegnap este....nem ment be a tű ugyanis elsőre. :)
 
mondjuk én csak 3 szúrásra emlékszem
Valaki segíthetne, hogy a megérzéseimet hogyan lehet kikapcsolni egy időre. Amikor nyelvvizsgáztam, olyan jó volt tudni, hogy sikerül. Anyának is mondtam, hogy "Anya. Még nem tudom, hogy hogyan, de sikerülni fog." Valahogy éreztem a zsigereimben. Persze, ha a nyelvizsgánál is ez lett volna az 5. próbálkozás, biztosan vegyült volna jó adag félelem is a jó megérzések közé. Most ennyire mélyen ezt nem érzem, mégis ezt szoktam mondani magamban, hogy:
 
"Még nem tudom, hogy hogyan, de sikerülni fog."
 
 
 

6 megjegyzés:

Pinkman írta...

Így van Rita, hajrá!! :) annyira szorítok!!! Cukik a kis szurasaid, (már ha illik ilyet mondani) , meg lesz a gyümölcse:)

FElla írta...

Szorítok nagyon, sikerülnie kell!
Jaj már elsőre nem ment be a szuri, ez kellemetlen, de túl leszel rajta, lesz még hullócsillag is e hónapban az tuti.

andi565 írta...

Mindegy mit érzel, a biológia az biológia, nem lehet pozitív gondolatokkal befolyásolni... Előbb-utóbb sikerülni fog, csak ne add fel! Szorítok, h ez legyen az utolsó kör és 9 hónap múlva egy édes kisbabát kényeztethessetek! ;) Ja és igen, baromira elegem van nekem is, hogy ennyit kell küzdenünk, költenünk és szenvednünk miközben másnak minden olyan könnyen megy. Nekem eddig mindenért keményen meg kellett küzdenem, elegem van!!!

Heniiii írta...

Emlékszem, a babáim előtti első szurinál írtam én is egy félős bejegyzést, hogy mennyire nyúl vagyok egy újabb rajt előtt. Ez teljesen természetes Rita drága! A hited nem veszíted el, és ez a fontos! Cukik a szuri-☆-ok! Drukkolok nagyon! Puszillak! ☆☆☆

Hanna írta...

Rita, igen is tudod, hogy fog sikerülni: szép tüszők, jó minőségű petesejtek, gyönyörű embriók, erős kapaszkodás, egészséges fejlődés.....hit és remény, tehát mától a mondatnak csak a második felét ismételgesd: SIKERÜLNI FOG!!!!

Dorka írta...

Érthető a szorongásod, de nagyon jól csinálod, hogy erősíted magad ezzel a pozitív mondattal :) nekem anno a kineziológus azt javasolta, emellett, hogy próbáljam meg elképzelni is a jó dolgokat, történéseket: amiket Hanna írt, azokat próbáld mindig magad elé képzelni, magad előtt látni. :) Nálam oldotta a szorongást, és feltöltött pozitív energiákkal. Nagyon szorítok!! :)