2015. április 1., szerda

Pici szorítást kérek :)



Az van, hogy kb. egy hete furcsán fájnak a melleim, ami rám csak akkor jellemző, ha pé után vagyok. Egyéb tünet nincs, a hőm se nagyon mocorog, de ezt már megszoktam. Szóval hétfőn úgy döntöttem, hogy elmegyek vérvételre. Ma meg is jött az eredmény, amiből kiderül, hogy valószínű igazam van, volt pé. A progi ugyan nem olyan magas (26), mint eddig bármikor, de nem is tudom pontosan belőni, hogy hányadik napon lehetek. A lényeg, a lényeg, hogy elég nagy a valószínűsége, hogy a 13-i héten lesz a műtétem. Holnap hívom a kórházat, hogy bejelentkezzek az aneszteziológushoz konzultációra. Jövő hétre kell időpont, remélem kapok. Aztán délután 4 után hívom a dokit, akkor lesz nála a műtéti beosztás, akkor nézzük ki a pontos időpontot. Szerintem a 13-át lőjük majd be, de bízom benne, hogy azért 1-2 nap plusz belefér még. Ki tudja mikor jön meg??? Előbb ne jöjjön, mint 7-e, mert nem lesznek meg az eredményeim (tüdőröntgen, ekg, vérvételek), de utána megjöhet. Elég izgi....jaj, és a méregdrága gélt is intéznem kell. Úgy érzem finisben vagyok végre (kop-kop-kop) :)



4 megjegyzés:

Molnár Ilonka írta...

Juuuj nagyon drukkolok! A vizsgád óta sugárzik belőled a pozitivitás, így kell ezt!

FElla írta...

Szorítok hogy jól jöjjön ki az időzítés és jól sikerüljön a műtét!

Heniiii írta...

Én is nagyon-nagyon szorítok a szuper finishez! :)

Pinkman írta...

Huh, nem is tudod, mennyire szorítok!!!