2015. április 14., kedd

II. fokú Asherman...



...volt. A fele méhem össze volt nőve, jól láttuk a virtuális méhtükrözésen (valahogy így). Ezt most helyre tették, de hogy valóban felépül-e a méhem, azt csak a JóIsten tudja, talán a következő hónapokban kiderül.

Haragszom. Haragszom magamra, mert nem kellett volna belemennem a sövény műtétbe.
De haragszom a dokikra is. Egyértelműen a sövény műtét után keletkezett a probléma. Kérdezem tehát, hogy a 3 hónappal későbbi kontroll tükrözésen miért is nem derült ez ki????? Eltitkolta volna a doki? Lehetséges?
Haragszom továbbá a lombik intézetre. Fél éven keresztül próbáltak mindenféle hormonokkal nyhártyát építeni, anélkül, hogy eszükbe jutott volna, hogy Ashermanom lehet? Beültettek kevesebb, mint 5 mm-es nyhárnyával? Mit gondoltak, miért nem nő ennyi hormon hatására sem??? Hát én tanultam évekig az orvosin? Csak érdekesség, hogy a sikertelen lombik után fedeztem fel, hogy talán Ashermanom van. Szerintem kb. 5 perc netezés után! És még ők  mondják, hogy ne diagnosztizáljunk a google segítségével. Ha-ha...legközelebb ilyet hallok, tuti megemlítem majd, hogy ők is megtehetnék néha.

Tudom persze, hogy tök feleslegesen akadok ki, hiszen már megtörtént.

Most pár nap pihi van, 4 hét minden féle tiltás, 3 hónapig nem eshetek teherbe. Valamikor ősszel, vagy lehet, hogy csak év végén visszamegyünk a fagyi babékért, ha lehet egyáltalán. Legszívesebben persze vissza se mennék az intézetbe, de ha nem muszáj, nem akarok stimulációt. Hátha sikerül a fagyikból is.

A műtét egyébként jó volt. Azt hiszem kicsit perverz vagyok, mert esküszöm én élvezem a műtéteket. Vagy ez már inkább beteges? Valahogy tetszik a hangulat a műtőben. Mindenki mosolyog, segítőkész, az anesztes mindig simogat, beszélget velem. És baromi jót alszom :) 
Most kicsit görcsölgetek, pihenek. Jövő héttől azért folytatom a tornát, mert jó lenne 30 napos ciklusokat produkálni. Aztán hogy folyt.köv. vagy újratervezés? Ez még marad nyitott kérdés...





17 megjegyzés:

andi565 írta...

Egy kicsit biztatni szeretnélek. Tegnap volt az eredményhirdetésen egy lány, akinek végre sikerült a 4. lombikja. Nem tudom, h volt-e Asherman-ja, de az tuti, h a pár évvel ezelőtt méhsövény műtét után nemrég derült ki, h összenövései vannak. Újra műtötték és most megtapadt végre a baba :)

Rita írta...

:) köszönöm Andi!!!!!

NMartina írta...

Rita! Végtelenül sajnálom. Remélem helyrejössz! Mielőbb.
Az orvos. Szerintem látta ő, és tudta , hogy az ő sara. De én sem kombinálok. Mielőbbi teljes felépülést kívánok!

kretty írta...

Én beperelném az orvost

Heniiii írta...

Basszus Rita, szerintem is láthatta, de kvázi hülyének nézett vagy felületes volt. Fel fog épülni gyorsan a méhed, meglátod, az egy csodaszervünk! :)

sokvagyok írta...

szia,
zugolvasó vagyok csak, de most szeretném elmondani, hogy barátnőmnek sem látszott az összenövés sima tükrözéssel. sőt, állítólag csak a ciklus meghatározott napján lehet látni, máskor teljesen negatívnak tűnhet. szóval szerintem nem feltétlen tudott róla az orvos, de hogy eszükbe se jut az eshetőség, az botrányos.

Rita írta...

Persze. Én is inkább vagyok jóhiszemű, és nem gondolom, hogy a doki látta, mégsem csinált semmit. De az egyik petevezeték nyílás (azt hiszem: tuba) egyáltalán nem látszódott. Szóval ez nem olyan összenövés, amit nem lehet észre venni a ciklus bármelyik napján, hiszen a petevezetékek nyílásait csak lehet látni, vagy megkeresni (?). És a fele méhem össze nőt, a nyh is vékony volt mindig is. Persze ezt így 2 év távlatából nehéz bizonyítani, hogy mikor mi lehetett. :(

Pinkman írta...

Jaj, Rita, nagyon sokat gondoltam Rád, úgy szorítottam!

Sajnos szerintem is sokszor az a baj, hogy nagyon felületesek az orvosok, és már nekem is feltűnt itt az évek alatt, hogy ha Te nem hívod fel a figyelmét, hogy esetleg ez baj lehet-e akkor basszus nem jut az eszébe. Na, én ezért bújom a netet, mint az őrült, mert ha ő nem, akkor legalább én. Szörnyű, hogy ez így van:(

Szerintem is csodákra képes a méh, ahogy Heni írja, úgyhogy én továbbra is nagyon szorítok Nektek!!

FElla írta...

Örülök, hogy túl vagy rajta és jól sikerült. Egyetértek hogy a legtöbb orvos felületes, nem is keresi az okokat problémákat. Én is mindent a google-ból és blogokból fórumokból tudok. Nekem is az a tapasztalatom hogy a méh csodákra képes, én is nagyon büszke vagyok a sajátomra. A Tied is helyre fog jönni.

Rita írta...

Remélem az én méhem is képes a csodára :)

Sensitive írta...

Szia Rita! Azt hiszem, hogy még soha nem írtam neked, de már évek óta követem a blogjaidat. Csak azt szeretném mondani, hogy mindig őszintén csodáltam a kitartásod, az optimizmusod és azt a makacs elszántságot, amivel küzdesz a céljaidért. Hiszem, hogy ez a rengeteg fájdalom és küzdelem nem hiábavaló, és nemsokára te is boldog anyuka lehetsz! Nagyon-nagyon szorítok!
Üdv: Sensitive

Rita írta...

Köszönöm nagyon Sensitive :)

Popi írta...

Hogy az a @#*¤
DE majd most! ;)

Rena írta...

Mielőbbi felépülést!!! Minden rendben lesz mostmár!

Rena írta...

Mielőbbi felépülést!!! Minden rendben lesz mostmár!

meselulu írta...

Őszintén remélem, hogy folytatás lesz jó véggel. Legyen már végre igazság valahol!
Ölellek!

Bejus70 írta...

Rita, rettenetesen haragszom miattad és hiszem, hogy meggyógyítod magad!