2015. április 26., vasárnap

PALEO - quiche és masala



Már jó régen hoztam receptet, de  nem volt valami sok kedvem főzni az elmúlt hónapokban. Mostanában mindig ugyanaz volt a menü, valami jó egyszerű, amin nem kell gondolkodni. Meg különben sem volt soha, semmi ötletem. Az elkészített kajákon persze csak nyámmogtam, mert már unom az ízüket. Arról nem is beszélve, hogy utálom/tam, hogy az egész hétvégém elmegy a főzéssel, takarítással. 
Most viszont, valahogy megint Pocak panna és Chez Sanrda blogjára keveredtem és rögtön kedvem támadt főzőcskézni, hiszen annyi ötletet adtak, hogy csak na. 

4 félét csinálok a hétvégén, amiből kettő már kész, a másik kettőt délután készítem.

A receptek innen: Chez Sandra - quiche
                              Pocak panna - Padlizsán masala (ami nálam cukkini masala)

Persze mint majdnem minden receptet, ezeket is meg variáltam picit. A Masalánál cukkinit használtam, a quiche most csinrkés-spenótos lett, de egyébként ez pont az az étel, amit nagyon jól lehet variálni, és fogom is. Eltökélt szándékom, hogy ezentúl minden héten lesz itthon :) Már alig várom, hogy csináljak valami édes-túrósat. Ha lesz időm elmenni totu-ért, akkor paleo lesz, ha csak a "rendes" túró marad, akkor csak laktóz mentes :)

Quiche:






Masala:




A rizs nem paleo, de nem baj...ennyi kell.


5 megjegyzés:

Csigusz írta...

Kezet foghatunk. Unok fozni, kitalalni. Minde errol szol, abszolut beteges de komolyan, ha jobban belegondolunk, ra vagyunk fixalodva...

Mi is ma indiait ettunk.
De jo ti is szeretitek a koriandert? Mi megveszunk erte. :)

Rita írta...

Ó, én is szó szerint megveszek érte :) ültetek is a teraszra nyárra. Imádom!

Csigusz írta...

Azt olvastad, hogy nincs kozeput, van aki imadja, vagy szappanizunek erzi es behany tole. Azt talaltak, hogy valami genetikai dolog miatt. De az a devians, ha nem izlik :D LOL

Bejus70 írta...

A Te kajáid szebbek, mint az eredetik és gondolom, minimum azért jobbak, mert a saját szátok ízére alakítottad ezeket. Kitalálni én is utálom a kaját, de a főzést határozottan kedvelem.
Meg a fahéj... az a másik, ami genetikusan kedvelődik.

Rita írta...

Tényleg? Genetika? :D Ez vicces. De akkor legalább tuti a genetikám :D

Bejus, akkor kutakodj te is a fenti blogokon ;)