2015. április 2., csütörtök

Kis szemfüles :)



Reggel voltam vérvételen, de eléggé aggódtam, hogy mikorra lesz meg az eredmény. Általában 2 hetet mondanak, ami valószínű megvan 1 hét alatt is, de azon gondolkodtam, hogy lehet, hogy nekem már az is késő lenne. Úgyhogy gondoltam egyet, és jól ráírtam a beutalómra nagybetűvel, hogy SÜRGŐS.
 
Holnap 11-re kész lesz....hi-hi. Azt hiszem máskor is így csinálom. :)
 
(Holnap reggel lógok kicsit munkahelyről és elmegyek a tüdőszűrőre, jövő héten kedden EKG és kedden hívom az aneszteziológust is időpontért.)

99%, hogy 13-án műtét :) be vagyok írva a műtéti könyvbe :) kezdek izgulni...






 

4 megjegyzés:

Csigusz írta...

Cool! ;) Nem ejtettek a fejedre, az tutko. :D Hu ez igy leirva eleg hulyen hangzik. Ezt mondjak, ha valaki feltalalja magat, nem? :DDD

Rita írta...

Aha, valami ilyesmi :D

Csigusz írta...

:D Szupper! Orulok nagyon!

kretty írta...

13 szerencsés szám :) drukkolok