2014. július 18., péntek

Cukorterhelés - előzetes


Ma megint megittam a cukros lötyit. Ez volt a 4. az idén. Most tettem bele citromot, mert a legutóbb is majdnem visszajött, gondoltam így talán lesz egy kis limonádé fílingje. És egy egyébként tényleg egész jó volt.
Ami most más volt, mint az elmúlt terhelésekkor, hogy nem szedem két hónapja a Meforált, pár hete minden nap minimum 20 percet tornázom (inkább súlyzósokat) és össze-vissza bűnözöm (lángos, rántott hús...). Ja, és bevallom, most sétálgattam közben. Bár szerintem ez nincs akkora hatással a dolgokra. 
Az eredmények most nagyon biztatóak. Igaz egyelőre még csak az itthoni vérvukormérős adatokat tudom, de azok tökéletesek :)

A szürke, dőltek az én méréseim
Egyre inkább afelé hajlok, hogy tényleg nem kell nekem a Meforál. A 4 mérésből eddig, ez lett a legjobb. Egy picit rosszabb lett a 250 mg Meforálos, a többi viszont elég gáz. Háát...meglátjuk. Egy hét, és megvannak az igazi eredmények.

A terhelés után 3 Cserpes Trudi járt :) Baromi finom ez a rudi...el is határoztam, miközben toltam be a számba őket, hogy erről nem mondok le ezentúl :D


5 megjegyzés:

FElla írta...

Szerintem kezd helyrejönni a szervezeted magától.És ezek kemény tornák amiket csinálsz ezeknek biztos sok hatása van a cukorlebontásra.

Pinkman írta...

Rita, szerintem ez nagyon jónak tűnik, mit nem adnék egy ilyen eredményért... Lehet tényleg nem kell a Meforál. Egyébként, én is egyre inkább azon a véleményen vagyok hogy az izom, az izom, és csakis az izom van a legjobb hatással az eredményeimre. Nekem is akkor voltak a legjobb értékeim, amikor súlyzókkal tornáztam, és nem akkor, amikor például heti 3szor csak futottam vagy cardioztam. Ügyes vagy!:)

Rita írta...

Jó lenne, FElla :)

Pinkman, neked is helyre jön, meglátod! Bár azért az én javulásomra nem vennék még mérget. Az izommal kapcsolatos dolgokat jól mondod. Amikor két éve bekattantam, és edzettem, mint egy őrült, minden nap futás, insanity, szinte cukor beteg lettem....9-es cukorral, úgy, hogy csak szendviccsel terheltünk. Szóval a kardió egyáltalán nem jó :( De látjátok, 20 perc súlyzós, vagy saját súlyos torna is elég :)

kretty írta...

Fél éven belüli 4 cukorterhelés baromi sok! Nekem anno azt mondta az endokrinológus, max 2-t csináljak egy évben, mert nem lesz hiteles az eredmény. A szervezetnek ez egy sokk, pláne a mi szervezetünknek, akik nem esznek cukrosat, kerülik a gyors ch-kat, stb.
Szerintem hagyd végre abba, toljad inkább cserpes rudit, tornázz, mert az felszabadít és élvezd az életet. :)

Rita írta...

Hát nem önszántamból méregrtek Kretty :) de ez már tényleg az uccsó volt!