2014. július 22., kedd

Gyógyszer nélkül :)



Sá-lá-lá, trá-lá-lá. Most mondjam azt, hogy a cukor és inzulin értékeim soha nem voltak ilyen jók? Hogy 4 évig tömtem magamba a gyógyszereket, mindhiába? Naszódy dokinak jutott először az eszébe, hogy nem kell ide gyógyszer. Jó, persze tudom, ez csak egy jelenlegi állapot. Elég gyorsan változhatnak a dolgok, látszik ez az eredményeimen is, de akkor is....most tökéletes minden.

A Tsh bazi alacsony, de a dokit ez nem szokta izgatni. Ft4 szuper, Ft3 picit magas, de sebaj. Egy bibi persze azért csak maradt. Nincs 28 napos ciklusom, és nincs rendes mennyiségű menstruációm sem.

Most így állok:

Nem túl szép görbe, de végülis van még esélyem egy 30akárhány napos ciklusra.

11 megjegyzés:

Popi írta...

Hurrá :)

Heniiii írta...

De jó!!! Össze tudod foglalni Rita, hogy érted ezt el? Min változtattál az előző eredményhez képest? :)

FElla írta...

Gratulálok. Ha lehet ilyenkor ezt mondani. Pont azt akartam kérdezni mint Heni hogy mi az amin változtattál?
Amúgy én arra is hajlok hogy a szervezetünk saját maga meg akar gyógyulni. Csak az naygon lassú folyamat és általában nincs időnk kivárni (az orvosoknak sem).

Poppy Field írta...

Nekem szinte 28 napos ,rendszeres és megfelelő mennyiségű menstruációm van , na és? Ez nem garancia semmire :(

Szuperek az eredményeid, bárcsak nekem is ilyen lenne az inzulinom .

Rita írta...

Ó, köszi lányok, de, én tényleg nem sok mindent csináltam ám.
1. nem szedem 2 hónapja a Meforált
2. súlyzós edzéseket csinálok pár hete (de volt benne pár napos kihagyás a mini nyaralás miatt)

Mostanában ráadásul nagyon sokat bűnöztem. Fagyizom rendszeresen (mondjuk nagyrészt paleot), ettem lángost, rántott húst :/

Azt írtam korábban, hogy sétálgattam közben, azaz az eslő órában. A 2.-ban ott volt velem G., szóval akkor már ültünk. De nem akarom elhinni, hogy ez ennyire befolyásolná a dolgokat, és amúgy 8-as cukrot és 60-as inzut produkáltam volna. Ha meg igen, akkor meg meg van a megoldás: minden kaja után ezentúl elmegyek és sétálok egyet :D

Rita írta...

És még annyi, hogy azért lenne jó volna a normális ciklus. Mert most javulnak ugyan az értékeim, ami tök jó, de mit érek vele, ha a méhem meg már alkalmatlan bármi re is :( Ettől félek én...

Rita írta...

És eszembe jutott még valami. Bár őszintén szólva nem hiszem, hogy egy hónap vitaminozás segítene. Vagy mégis? Alpha Lipoid Acid-ot is szedek, ami elvileg hat a vércukorra, inzulinra. És Goji berry-t is eszem, annak is van valami hatása a vércukorra asszem...ki tudja.

Heniiii írta...

Az alfaliponsav nagyon hasznos lehet! Én is elhatároztam, ha a Merck-et abbahagyom, apum cukorbetegségére szedett és jó hatással bíró vmi francia fenyőkivonatot fogok szedni, abban is van ALA. Bár nem tudom, lesz-e valaha ilyen szép a terheléses inzulinértékem, vagy egyátalán nem 3 számjegyű... A séta, mint életmód része is tuti jó! Rita, köszi az infókat, és szerintem ez tök jó irány, hogy a méhed működéséhez fokozatosan, lépésről lépésre optimálisabbá válik a szervezeted!

Rita írta...

Hú, Heni, leírod mi az a termék? Ez tök jó! Akkot tényleg lehet hogy az ALA a "ludas". De azért ez elég elszomorító, ha igen, és a dokik ezt nem tudják. Mindenesetre most már tuti, hogy nem hagyom abba a szedését :)
(Ja, és most vettem észre milyen magyartalanul fogalmaztam fenn. De azért érti mindenki biztodan :D.)

Heniiii írta...

Persze, abszolút érthető voltál Rita! :)

Ezt a kapszulát kezdte el apum még 2-3 éve:
http://www.doskar.hu/index.php/nknek/1x1-pycnogenol-es-alfa-liponsav-kapszula

De ez csak konkrét terméklink, nem írnak sokat róla, itt találtam több infót a fenyőről magyarul: http://www.doktortihanyi.hu/pycnogenol

Nagyon sokféle szempontból írnak jót róla, a mi szempontunkból érdekes pl ez: "...kutatás során rámutattak, hogy a PYCNOGENOL 190-szer hatékonyabban késlelteti a glükóz felszívódását a receptre kapható gyógyszereknél. Így megelőzi a túl magas vércukorszintet étkezések után. A pycnogenol sokkal hatásosabbnak bizonyult a szénhidrátok felszívódásának késleltetésében, mint a szintetikus receptre kapható alfa-glükozidáz inhibitorok"

Rita írta...

Ez nagyon jó Heni :) tényleg érdemes szedni, pláne, ha apukádnak is bevált. Lehet én is kipróbálom majd, ha elfogynak a vitaminjaim. Ha hatásos, akkor minden pénzt megér. És nálam valami most nagyon hatott :)