2013. november 5., kedd

új reform



20 perc futás
20 perc taposás
20 perc ellipszis trénerezés
20 perc biciklizés

:) Nagyon-nagyon jó volt. Igazából legszívesebben úsztam is volna. Kevesen is voltak, és olyan jó meleg volt a wellness részben. Viszont, még az edzés előtt elmentem a mosdóba és látom ám, hogy megjött :D Na, jó, még nem igazán, de így azért mégsem akartam szaunázni se, nemhogy úszkálni. Majd a jövő héttől!

Amikor haza értem, az 50 g ch-s ebédem baromira nem volt elég, muszáj voltam egy kis diót és mandulát is enni még. Pedig, most, hogy bejött a mozgás, picit megint reformáltam az étkezésemen. Elkezdtem pl. kenyeret sütni. Anyáéktól elhoztuk a kenyérsütő gépet, most is épp sül benn a finomság :) Ahogy mostantól étkezem: glutén, laktóz és cukor mentesen, viszont kell a szénhidrát, szóval bejön a köles, rizs, hajdina az étkezésembe. A kenyereim is így készülnek. Most épp fele-fele arányban glm. köles és kukorica lisztből és paleo lisztből. Mostanában baromira kívánom a joghurtot, túrót is. Szerintem ezekből is fogok hébe-hóba enni laktózmenteset. Valószínű leestem volna ma a gépekről, ha nincs bennem, csak a szokásos paleo reggelim. Ma a brokkolis-zöldbabos (ez szintén nem paleo, de nem érdekel) főzelékem mellé ment egy kis basmati rizs és fasírozott. + a magok. Vacsira és reggelikre pedig a jó öreg szendvicsek. Most egyébként, amiért ölni tudnék, az a vajas kenyér kakaóval...de végülis most már nem kell ölnöm érte, mert ezt eszem reggelikre :D Na, jó, idővel erről azért majd igyekszem leszokni, és valami tartalmasabbat is enni. Tízóraira alma répával, uzsira pedig még nem tudom. Itt kellene egy kis tejtermék, de nem nagyon akarok ilyeneket enni, tényleg csak ritkán. Na, mindegy, ezt még kitalálom...most inkább alszom egyet, mert elfáradtam ;)



5 megjegyzés:

Heniiii írta...

de ügyes vagy Ritu!!! (én tegnap este egy langyos, mini kenyérszeletet megettem Sz. kenyeréből, vajjal, én nem bírtam ki:) majd muti meg a kenyereidet fotón is! puszi!

Rena írta...

Csak igy tovàbb!

Rena írta...

Csak igy tovàbb!

kretty írta...

Kb nekem is igy nez(ett) ki az edzestervem, a taposogepet nagyon szerettem. :) En is akaroooook. :)

Popi írta...

Továbbra is le a kalappal előtted :)