2013. november 12., kedd

Beteg



Ma nem mentem edzeni. (mindjárt leírom, hogy ez miért nagy tragédia :D) Lebetegedtem pár napja, és nem javulok, sőt. Pár hete G lett beteg, talán mára gyógyult meg, de amikor a legrosszabbul volt, akkor én is pont leamortizálódtam picit, szóval prognosztizálható volt, hogy elkapom. Pedig évek óta nem voltam megfázva! (Az utolsó emlékem  kb. 14 évvel ezelőtti, amikor G-t megismertem. Biztosan voltam azóta is beteg, de arra nem emlékszem.)

Egy hete vettük meg a kondi bérletem. Akkor azzal a céllal, hogy majd másnaponta, kb. heti 3x-4x megyek edzeni. Aha, na ezt nem sikerült betartanom. Azóta 6x. voltam már. Egyedül a vasárnap maradt ki, az is azért, mert G szülinapja volt. Ő sem dolgozott, és nem akartam nélküle lenni 2 órát sem. Ma reggel is eléggé viaskodtam magammal, hogy menjek, ne menjek, de végül szerencsére az eszem győzött, és inkább itthon maradtam gyógyulni. 
Ez alatt az egy hét alatt eljutottam oda, ahova tavaly nyáron kerültem. Nem tudok leállni a mozgással. Komolyan mondom, az is nehezemre esik, hogy két óra edzés után eljöjjek a teremből...legszívesebben maradnék még pár órát. És minden nap megyek, pedig kellene a pihenő nap. (A korlátlan bérlet átka.)
Az utóbbi napokban az egy órás kardio mozgás mellett, bementem pilates és bodyart órákra is. És úszni is nagyon szeretnék már végre, ha a drágalátos menstruációm elmúlna. Na, de nem bántom, mert legalább van. Összesen 3 napig tartott egyébként (kis jóindulattal ez is), most csak amolyan maszatolás van, és ezt már nem szeretem. De talán ma ez is elmúlik, hiszen ma nem lesz hasizom gyakorlat:) Csak egy kis csípő és popsi, mert egy kis RR. tervezek. Csak egy 20 percet....csak nem bírom ki :D

1 megjegyzés:

Heniiii írta...

na jól elkaptad akkor idén te is a náthabacit, nálam 1 hétig tartott, így csak egy pénteki futással kellett megelégednem. tök jó, hogy így rá tudsz kattanni a sportra :) azért gyógyulgass először tényleg!