2013. november 16., szombat

Mai sok



Ma is korán keltem, 6:30-kor. 7-kor reggeli, aztán indultam is a kondiba. Eredetileg akartam úszni, kardiózni és jógázni is, de mivel G. szabadnapos volt, az úszás kimaradt. 8 után picivel érkeztem a terembe, és tulajdonképpen bármelyik gépre felpattanhattam volna, ugyanis ééén voltam egyedül :) Tök jó érzés volt!

Le is fotóztam gyorsan

Futással kezdtem, ami egyébként olyan jól ment, hogy elhatároztam közben, hogy megpróbálom a 30 percet. Amikor rendszeresen futottam, ennyit futottam, de mostanában max. 20 perc ment csak. 5 percet gyors gyalogoltam 6-6,5 km/h tempóban, majd feltekertem a gombot 8,5-9,5-re és 20 percet lenyomtam így. Majd 5 perc 6%-os emelkedőn, 6,5 km/h-val. Aztán amikor láttam, hogy jajaj, mindjárt 4 km-nél járok, hogy tuti meglegyen, feltekertem 6,9-re a tempót...na, itt majdnem belehaltam :D De sikerült!!!! (RR-t utánozva, lefotóztam ezt is bizonyítékul)


Ezután lazítottam még 10 percet az ellipszis tréneren, majd elmentem jógázni. Komolyan mondom, életem legjobb jóga órája volt. Napüdvözletes óra volt, és most épp állandóan jógáznék, annyira feltöltött. Pedig öngyilkos rossz kedvvel feküdtem le tegnap és keltem fel ma reggel. De eztán sokkal jobb lett. (ha pedig megvettük volna nekem a lenn említett dolgokat, akkor még jobb lenne most asszem :D)

10-re jött értem az uram a terembe, elmentünk vásárolgatni ezután. Vettem volna egy kabátot, de így közelítve a télhez, elfogyott az összes S-es méret. Nem is értem hogyan gondoltam, hogy van még belőle... De valószínű tavalyi modell egyébként, mert az egyik Bershkában a maradék M-es, L-es kabát, mint utolsó darabok voltak kinn, szóval kereshetek új kabit. Mondjuk legalább most már tudom, hogy milyet szeretnék.
Ilyet: (sportos-elagánsost, szőrmés-kapucnist)


Ezután beszabadultam egy Deichmanba, ahol megláttam álmaim bakancsát is. Volt is belőle 36-os és 37-es is. De bakker. A 6-os kicsi és szűk volt, a 7-es viszont, mint egy ladik...így a boltban maradt :'(((((((
Valami ilyesmi volt, csak sokkaltade szebb:

 
Az alsó része valami ilyesmi, csak magasabb szárú. Viszont volt fehér baris szőre, mint ennek.:


Szóval a két bakancs kereszteződése. Sííírok.

3-ra értünk haza, és én bezuhantam az ágyba, mint egy fa. Aludtam vagy 2 órát. Most meg alig bírok mozogni :D Holnap reggel megyek megint, végre úszást is tervezek.


4 megjegyzés:

mrsg írta...

Jáááájjjj Ritus, olvaslak és úgy érzem egy lusta disznó vagyok amiért én meg nem járok edzoterembe ;) De te nagyon ugyes vagy hogy igy birod :) Remelem mar szepen meggyogyultal :) oleles - jah es szupi a kabat es nezd a jo oldalat, még mindig jobb hogy nem találod a megfelelo kis méretet mintha nem kapnal elég nagyot :P :)

Rita írta...

Igaz, Marcsi :D

Heniiii írta...

Saját edzőtermed van :) Te egy iron woman vagy, az biztos! :)

Rita írta...

:D ja, bár ma hajnalban úgy döntöttem, hogy a mai nap kimarad. Egyszerűen kell a pihinap.