2015. május 15., péntek

Lesz gyerek



Annak ellenére, hogy tegnap nem volt uh, csak kézi vizsgálat, még mindig imádom ezt a dokit. Ő lesz a fogadott dokim, ha egyszer szülök, az tuti.
 
Szóval az van, hogy a múlt héten megjött, ami úgy alakult, hogy egyrészt nem tudtam eldönteni, hogy melyik legyen az első nap (miután vége lett, választottam). Aztán a 3. napon reggel azt hittem, hogy na, ez a ciklus csak két napos lesz, aztán a 3. napon szerencsére beindult. Nem mondom, hogy a mennyiség okés volt (szerintem kb. két betét elég lett volna össz-vissz a 4 napra), de minőségileg javult. Hacsak egy picit is, de javult. A doki erre nem mondott semmit. Mintha ez nem is számítana, pedig tudom én, hogy számít. Azt mondta, hogyha letelik a 3 (most már csak 2) hónap, akkor usgyi, minél előbb essek teherbe. Ja, mintha ez náluk csak úgy egy csettintésre menne.
 
Egyébként már pár hónapja úgy érzem, hogy fog ez menni. Sőt, most még a fraxi és progi szurihoz és a többi hormonhoz sincs kedvem. Az a fixa ideám, hogy ha lehetne természetes úton, akkor most tuti simán teherbe esnék. De sajna nem eshetek, és nyilván a mindenféle hormon mentes fagyi beültetés sem fog menni, ezt a luxust azért nem engedhetem meg magamnak.
 
Úgyhogy most élvezem az életet. Július 2-án megyek a mások kedvenc dokimhoz Kecskemétre. Egy héten 3-4x járok edzeni (Ide 2x: Official 115...brutál jó.) és végre júniustól élvezhetem a diploma miatt megduplázódott fizumat is. Valamikor nyár végén/ősszel pedig majdnem két év után megyünk a fagyikért. Meglátjuk hogy jön ki a lépés. Sajnos a munkahelyen év végén őrültek háza lesz. Zárnak a projektek, szóval kicsit tartok ettől, hogy kell-e nekem ez a stressz. Ki tudja, lehet feküdnöm kell egész terhesség alatt. De megint nagyon előre megyek, tudom. És talán úgy lenne a normális, hogy úgy gondoljam, hogy első a gyerek, kit érdelek a munka, meg a fizu....de mit lehet tenni, engem érdekel. Annyit mindent háttérbe szorítottunk már ez alatt a 8 év alatt feleslegesen, hogy most semmit nem vagyok hajlandó. Ezt biztosan megérti a gyerekünk is :) Mert, ha megszületik, úgyis ő lesz a minden!
 
De vissza kanyarodva a beültetésre. Most akkor lesz fraxiparin (van még vagy 3 doboz itthon, de lehet, már megromlottak), lesz progi szuri (ettől félek. 2 éve kiütéses lettem, és csak 2-3 hónapja múlt el), és lesz clostilbegyt (endó doki ajánlása szerint lesz minden). És, ami még sosem volt, most szeretnék Embryo Glue-t is....több oldalról támogatjuk majd :) 
 
 
 
 
 
 

18 megjegyzés:

Pinkman írta...

Lesz, hát, még jó, hogy lesz! :) nagyon jó kis tervek! Örülök, hogy látni már a végét :)

NMartina írta...

Szipiszupi hírek Rita!!!!! Lesz gyerek! A várandósság alatti munka meg majd alakul és kívánom hogy jövő tavasztól Ti se aludjatok! :) :) :) :)

Sensitive írta...

Hát akkor hajrá, nagyon szorítok! :)

FElla írta...

Igy legyen. Olyan jo hogy ilyen optimista vagy. Szerintem is sikerülni fog a munka meg majd alakul.

Heniiii írta...

Ritám, drukkolok, a munka részével ne is foglalkozz most még. Ha nem lesz az elején vmilyen tényleg fekvésre „ítélt” gond, simán bírni fogod terhesen is, legalábbis félidőig tuti, szívós egy csajszi vagy! :) Ha pedig pihenés lesz, akkor elég akkor dönteni táppénz mellett. No de 2 hónap múlva miért nem lehet kezdeni, majd csak nyár végén? A szabadságos időszak miatt? Bár ha jól gondolom, az aug vége, ami csak +1 hó, végülis nem annyira hosszú idő már!

Rita írta...

Köszi Lányok!

Tulajdon képpen igen, júliusban szabira megy az intézet. Azaz azt hiszem júni közepétől júli közepéig. Nem is tudom miért van az én fejemben az ősz... :)

Csigusz írta...

:)))))
Jajj, de jo lesz!
Nem lehet, hogy az olajos progi injekcionak(a regi fajta, amit izomba kell adni) csak valami oszetevojere voltal allergias es nem magara a progira? Majd mondom , hogy milyen tut vegyel hozza. Meg se erzi az ember a beadast, de utana erzekeny a bor, szoval nem kell hasba bokszolni.

Rita írta...

De, simán lehet. Utána kell nézzek majd, hogy mit lehet rendelni. Az intézetben csak ezt az egyet tudják/ismerik...azaz ismerték 2 éve.

kretty írta...

Jó hírek Rita! :)

Csigusz írta...

Elvileg mar mindenhol ismerik a Prolutexet. Vagy nem erre ertetted?

Poppy Field írta...

Lesz bizony! Hajrá :)

Rita írta...

Erre értettem. Nekem itthon a Prolution depot van, de az izomba adós. Nem tudom, h van-e különbség a Prolutex és e között.
A fraxim szerencsére még nem járt le. A utró egy része viszont márciusban igen. Az vajon jó lesz augusztus felé? Kretty, te biztos tudod :) vagy ne kísérletezzek...

kretty írta...

Nekem bőr alá adósat akart adni Krizsa, de nem került rá sor, mert megbabásodtunk :) szóval itthon is van ilyen!

kretty írta...

Ja, és a kollégáim többsége tojik a gyógyszer lejáratra, simán beveszik, ami lejárt, és hat. :D

Rita írta...

Nem is értem, nekem miért kellett izomba adós a pharmaexpresstől.
Az Utrót meg akkor majd megnézem. Ha még egyben lesz, elhasználom.

Csigusz írta...

Ja, a Proluton olaj alapu, ezert csak izomba lehet adni. Ez a Prolutex meg sooldatoa, vagy mi szoval mehet bor ala DE mindennap. Viszont az olajos csak heti 1-2x szer, de jobban faj. Az, hogy a benne levo progeszteron kulonbozik-e passz. Ja, es a prolutex eleg draga. Egy doboz(egy heti adag) 13-14ezer forint :S

Rita írta...

13-14????? bakker :( a fájdalom egyébként nem zavar, azt szerintem annyira nem éreztem. inkább a kiütések. mondjuk az meg valószínű inkább lelki okok miatt volt.

andi565 írta...

En Agolutint kaptam, ezt is izomba kell. Tobb benne a progi, mint a Prolutexben es joval olcsobb. Hatranya, h Szolvakiabol kell behozatni.