2015. május 6., szerda

Lakás ügy



Igaz még van kb. 1,5 évünk itt (ingyen lakni), mégis már ezerrel agyalunk, hogy hol lakjunk ezután. A favorit persze a XI. kerület, ha ez nem megy, akkor is Buda. De mennénk a XIII-ba is (de csakis újlipótvárosba) és az új favoritom az V. kerület. Én egyébként mennék a IX.-be is, G már nem annyira. Most néztem a III. kerületet is. Ha valahol a HÉV melletti csendes utcában lenne egy jó lakás, lehet meggondolnánk (vagy álmodik a nyomor?).

Viszont most, hogy az ingatlan árak szinte egyik napról  másikra felmentek, nincs tovább kutakodás. Egyelőre nagyon úgy néz ki, hogy kivárunk itt, aztán meglátjuk mi lesz mondjuk egy év múlva. Lehet megyünk vissza az én kis garzonomba. Elég elkeserítő (pláne egy gyerekkel). Távolabbi kerületekbe nem szívesen mennénk, akkor már inkább a 29m2-en nyomorgunk. 

Nem szívesen vennék fel hitelt sem. Szinte egy lakásnyit buktunk az előzőn is. :/


Nektek melyik a favorit kerületetek és miért?


 

9 megjegyzés:

Mike írta...

Nekem is ezek. Most a 11. kerületben lakom és nagyon élvezem. A 9. kerületet is szeretem, vannak tök jó kis részei szerintem. 13. kerület Jászai környéke, Dunapart, ahol minden jóóóóóóóóódrága :( Fene az ízlésemet.
És én is úgy vagyok, hogy épp a hétvégén bőgtem el magam megint, mert mintha lassacskán lenne valamennyi pénzem, addigra úgy felmennek az árak, hogy hiába érem el azt a megspórolt pénzösszeget, amiből azt gondoltam, hogy lehet majd venni valamit, megint nem lesz semmi :( Mert az meg addigra már kevés lesz. Olyan szomorú az egész :(((

Én még amúgy Kispestet is el tudnám képzelni esetleg, ha munkát váltanék és nem lennék ennyire a belvároshoz kötve. Van ott is egy-két jó rész.

Estsanatlehi írta...

Mi az 5. kerületben kezdtük a közös életünket, pár év múlva lett aztán a mostani 11. - valahogy "fiatalon" szerettük a belvárost, mert nagyon nyüzsgött, utána pont jókor jöttünk ide, itt is imádtuk, de most már ez is túl bent van, ezért költözünk agglomerációba… na meg a kertes házért… :)
Állítólag ősszel lesz nagyjából vége a mostani ingatlan boom-nak, és azután kezdenek megint lefele menni az árak.

Rita írta...

Mike, teljesen együttérzek :( Ha van is egy kis félretett pénzünk, az már semmire sem elég. Úgyhogy remélem Est tényleg így lesz :)

Mike írta...

Nekem az ötödik kerület 2-3 évvel ezelőtt volt nagy szerelem. Hasonló okok miatt szerintem ;)

Ha ősszel mennek majd lefelé, akkor annak örülök, az nekem erősen jó lenne :)))) Addigra tervezgettem amúgy is. Nyáron elkezdeni nézelődni és amint találunk valami jót, akkor belevágni a vásárlásba. Akkor most kicsit kevésbé vagyok lehangolt, köszi :)

Molly Bloom írta...

szerintem Óbuda szuper, csak az igazán jó részén brutál drága.

Bejus70 írta...

Mi lenne, gondolhatod! Ez a világvégi kerület, ahol madárcsicsergésre ébredek és ha kinézek a hálószoba ablakán, nem látok mást, csak fákat és tisztafriss levegőt fúj ide a szél, soha mást. :) Imádom.
Öreg vagyok már a belvároshoz.

Somogyi Andi írta...

nekem a 17. :-D Most, hogy eladtuk a lakást, itt keresgéltünk, nem szeretnénk elmenni. Amúgy a 11. kerületet szeretem még, a tesómék ott laknak.

jcserni írta...

Mi Zuglóból költöztünk tudatosan Újlipótba, a Pozsonyi útra gyereket szülni és nevelni és imádjuk! Más ki költözik a gyerek érkezésekor, mi be - későn szülőként végignéztem jóhéhány barátnőm zöldövezeti befordulását és összeomlását...
Az árak viszont iszonyúak: most nagyobbat nézünk és ami ideális lenne az 1 millió/ négyzetméter és tényleg napról-napra drágul.

Rita írta...

Ó, igen jcserni. Valószínű én is inkább abba a kategóriába tartozom, aki beköltözik és nem ki :)
Biztos minden kerületnek van szép része, ahol laknék. Csak ne lennének olyan messze a központtól :D