2014. október 19., vasárnap

Őőőőő



Őrület, hogy mennyire elhanyagolom a blogot :( De egyszerűen minden energiámat kiveszi az új munka és az angol. Mint zombi létezem hétvégente, de akkor is kell tanulni + takarítás, stb. És G-t sem kellene elhanyagolni. Van, hogy egész héten nem is látom, csak az esti puszira kelek fel, amikor mellén bújik az ágyba. 

Bevallom a blogok olvasásával is elmaradtam. Mizu veletek csajok? Na, nem mitha megérdemelném, hogy bárki írjon ide most nekem :/

Egyébként járok ám vérvételekre. Múlt hónapban is voltam, és elvileg most is megyek, hacsak be nem kavar a hosszú hétvége. Ebben a hónapban szúrok egy kis Pregnylt is 4 napig. Meglátjuk ez mennyit dob a progi szintemen.
Aztán 27-én megyek a dokihoz, aki majd tükröz, remélhetőleg még idén. Bár nem is tudom, hogy miért  veszem ilyen sietősre a dolgot. Lombikra nem tudom mikor megyünk. Lehet, hogy csak egy év múlva. 

Mindenesetre azt már tudom, hogy a terhesség alatt meddig szeretnék dolgozni, és, hogy a szülés után hogyan megyek vissza dolgozni :D :D :D Szabad perceimben ilyeneken gondolkozom....tiszta hülye vagyok.

Sziasztok Csajok, gondolok ám rátok sokat!!!!!!




4 megjegyzés:

FElla írta...

Gondoltam hogy elfoglalt vagy a meló meg az angol miatt. Dehát ez nem baj! Lényeg hogy jól megy? Milyenek a kollegák? Jó a közösség a munkahelyen?

Csigusz írta...

Na pedig pont akartam ma irni Neked, de ereztem, hogy tuti nagyon faradt vagy. Majd meg lesz az angol es akkor picit lazul a dolog. Sokat gondolok Rad en is am. Megyek haza 3-14 kozott leszek. Ebed szuneted van? :P

Pocilakóra várva írta...

Dehogy vagy hülye!

mrsg írta...

Én azt mondom Ritus hogy végre-végre nincs ilyesmire ido :D Persze imadlak olvasni, de elvezkedj csak a mindennapi teendokben ;) És még jó hogy olvasunk ha néha írsz is :) olellek