2015. február 22., vasárnap

A vizsga






Sajnos nem úgy jöttem ki a vizsgáról, hogy megnyugodhatok, sikerült.

Úgy kezdődött, hogy az írásbeli első feladatánál úgy éreztem, hogy na, akkor most felállok és kisétálok a teremből. Aztán persze csak megcsináltam, sőt utána még az is az eszembe jutott, hogy ez tuti sikerült. Azután 15 perc szünet, majd kezdődött a szóbeli listening része. Ettől a feladattól nem féltem, mert eddig mindig 90-100%-ra sikerült, még a próba nyelvvizsgán is. Na, most ez olyan szar lett, hogy még az is eszembe jutott, hogy talán a 40% sem lesz meg, szóval akár mehetnék is haza. Aztán valahogy feltornáztam magamban a feladatot 50%-ra, de mondjuk még ez sem nyugtat meg túlságosan. A szóbeli szerintem jó lett, bár a próba nyelvvizsgás 80%-ot tuti nem értem el, de talán a 70%-ot igen. Ha összeadom a szerintem elért százalékokat, talán, de nagyon nagy talán meg van. Mondjuk eléggé a 60% körül mozgok. Úgyhogy minden lehet...mindenesetre most örülök, hogy befizettem a március 21-i vizsgára is.
Este elmentünk moziba, addig egészen jól voltam. Majd a film közepén elkezdtem izgulni megint, nagyon ideges lettem, úgy éreztem, hogy tuti nem sikerült. Sírdogáltam picit, majd haza jöttünk, lefeküdtem aludni. Ma picit jobb, de azért még szomorkás vagyok....meg persze bizakodó, de nem szeretnék nagyot koppanni, úgyhogy csak csendesen bizakodom.

Ma pihentem, holnaptól indul megint a tanulás.

6 megjegyzés:

Bejus70 írta...

Ritu, abban biztos vagyok, hogy minden magadtól telhetőt megtettél!
Szorítok, hátha-hátha, tuti-tuti!

Mit néztetek? Mi is moziztunk az este, de nem láttalak a nézők között! :D

FElla írta...

Ha nehéz volt biztos mindenkinek az volt. Hátha sikerült, szerencse mindig kell a tudás csak az alap.

Rita írta...

Az amerikei mesterlövèszt nèztük Beus :)

Egyèbkènt mindenkinek nehèz volt. Amikor befejeztük, kivètel nèlkül mindeni ki volt akadva. Mi is csak ültünk ott mèlabùsan. Na, de sebaj...sikerül legközelebb, ha most nem. :)

Jonsye írta...

Remélhetôleg csak kidobott pénz lesz a márciusi vizsgadíj. ;) Szorítok, hogy sikerüljön a mostani vizsga. Mikor tudod meg az eredményt?

Rita írta...

Remèlem a màrciusi elôtt kederül. Feleslegesen azèrt nem mennèk vizsgàzni, bôven elèg volt egyszer. :)

Pocilakóra várva írta...

Drukkolok!