2014. április 15., kedd

Insanity




Ma újra elkezdtem. Nem bírom elviselni, hogy csak jönnek és jönnek fel a kilók. Pedig mozgok és rendesen eszem. Nem értem miért. Talán majd ez a kemény edzés segít. Egész jól bírtam egyébként, 40 percig nyomtam. Attól mondjuk féltem, hogy a halál zónába felmegy a pulzusom (nekem: 220-34= 186). Úgyhogy letöltöttem a telómra egy pulzusmérő alkalmazást, és folyamatosan néztem. + 10 mp-ig az ujjammal is, majd beszoroztam 6-tal. Mind a kettő módszerrel 150-155-öt mértem többször is, úgyhogy megnyugodtam, mehet ez az edzésforma.
Egyébként meg fog ám jönni :) Pár napja felment a hőm. Tuti (kop-kop), hogy 4-essel kezdődik ez a ciklusom, ami egész jó.


6 megjegyzés:

Csigusz írta...

Asztaaa! ez fantasztikus hir. Ugyesen a mozgassal, remelem segiteni fog. Kicsit tenyleg rejtelyes, hogy mitol hizol...

Popi írta...

Hajrá!

Heniiii írta...

lehet, hogy a hormonális regenerálódás része, hogy picit hízol, nem leszel ettől te még L-es vagy XL-es, az tuti :)

Rita írta...

:) Köszi Lányok!
Lehet, Heni. Ha ennek az lesz az eredménye, hogy lehet gyerekem, hát akkor nem bánom a hízást :)

Névtelen írta...

Na mondd, hogy állsz? Négyessel kezdődik?

1ny

Rita írta...

Háát, szószó. Írok majd bővebben, ha lesz időm ;)